No problem, heb 2 mooie katten, dus uiteraard even gereageerd

Hiep hoi, we werden uitgekozen!
en dus werd mijn woonkamer een heuse fotostudio, en mochten mijn katten een middagje voor model spelen.wel even spannend, vooral Jazz de Maine Coon is vaak erg angstig, en ik had er een hard hoofd in dat hij op het papier wilde gaan zitten

maaarrrr beide katten vonden het errug gezellig met al die speeltjes, vleesjes en lampen, en rolden en lagen gezellig waar ze dat moesten doen

fotoshoot was oorspronkelijk bedoeld als afscheids fotoshoot.
Mijn vriend is extreem allergisch voor katten, en na een jaar lang experimenteren, bloed onderzoeken en weet ik wat.. is de keuze gemaakt dat Jazz naar een nieuw huisje gaat omdat zara anti allergisch hoort te zijn.
hwelaas kwamen we enkele dagen na de fotoshoot na een test erachter dat ook Zara allergische reacties gaf, dus op dit moment weet ik even niet wat we moeten doen
( en mag Jazz nog blijven
)maak kennis met:
Jazz, Maine Coon kater ( ex-dekkater), 5 jaar oud. SUPER lief en relaxed. Anderhalf jaar geleden opgehaald als zijnde een herplaatsertje

en dan Zara, mijn 5 jarige langharige Bengaal dame met een attitude en uilen plop ogen
Zara had de tijd van d'r leven deze dag

Zara moest eigenlijk actief gaan spelen, maar het enige dat ze wilde, was liggen

Ze ziet iets

en? zijn ze niet stoer?

Hele mooie katten
(is ie leuk? hahaha)
wauw