De zoektocht is ten einde, aanvraag is verstuurd!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amyz

De zoektocht is ten einde, aanvraag is verstuurd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 15:02

Het begon hier..
[BB] Hond loopt al paar weken af en toe kreupel?
Maar dat was het ergste eigenlijk nog niet...
[BB] Mn arme meissie... Heel hard hopen dat alles meevalt!!
En het werd erger..
[BB] Nee! Pus op tumor hond! En nu?? Help!
En erger..
[BB] Mn lieve meissie heeft niet lang meer..
En nog veel erger..
[BB] Hond met tumor ineens ontzettend onrustig??
Met als enige oplossing voor Nouz, tot ons immens groot verdriet..
[BB] Dag lief meisje, dag lieve Nouz, wat zal ik je missen!
Om de pijn wat te verzachten ging ik zoeken, en twijfelen, en zoeken..
[BB] Moeilijk.. Nl pup of BL herplaatser?
En zoeken
[BB] Kruising Malthezer - Schapendoes, waar??
En twijfelen..
[BB] Appels en peren.. Welke hond??

Maar de zoektocht is voorbij, evenals de twijfel *\o/* Voordat ik nu verder ga wil ik eerst iedereen enorm bedanken die me geadviseerd, met me meegeleefd, met me meegedacht en getreurd heeft.. Echt, enorm bedankt! En special thanks to Astrid, heb een hoop aan je gehad! Hoop dat jij snel jouw LDH vindt! :D

En dan nu *tromgeroffel*
Ze komt pas tegen september als we uit de verbouwingen zijn, mag tot die tijd bij haar opvangadres blijven
De aanvraag is verstuurd, hoewel ik al een smsje kreeg van haar opvangbaasje én een mailtje met foto's van het opvanggezin waar ze nu zit ivm vakantie baasje, duimen jullie mee?? :D

Dit is haar, dit gaat haar worden, dit ontzettend lieve meisje komt bij me wonen en wordt mijn nieuwe vriendinnetje!

Havanna!
Afbeelding
Afbeelding

Voor meer foto's en informatie over Havanna, ze staat op de site van Sphoek.

Ik ben zó blij, het voelt zó goed!

Hoewel er in de genoemde topics al heel veel berichtjes geplaatst zijn, ga ik het toch weer vragen; laten jullie even een berichtje achter om te delen in mijn vreugde? :D

tinkergirl89

Re: De zoektocht is ten einde, aanvraag is verstuurd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 15:32

heej wat een heel erg super leuk hondje!
Heel veel plezier met haar!!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 15:32

Dank je :D

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 15:37

gefeliciteerd!
hondje heeft een hele leuke kop!
hoop dat je heel veel plezier met haar gaat beleven, en dat het het gemis van je vorige hondje een beetje doet verdwijnen :)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 16:32

Gefeliciteerd! Is het nu één van 2 uit je topic appels en peren? In ieder geval een heeeele mooie hond, kan helemaal begrijpen waarom je voor haar hebt gekozen! En nu nog wachten.... dan duurt dat ineens heel lang tot september ;)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-11 17:18

Het is er inderdaad eentje uit dat topic :j Vond t al moeilijk zat met 2, ik dacht het ook eigenlijk al gevonden te hebben met de andere hond uit dat topic, maar toen kreeg ik ineens een telefoontje over Havanna (ik had een week eerder oid gemaild hoe groot ze was, dacht dat ze te groot was, mogen van mams of 1 grote of 1 kleinere en een grote, dus paps kan nu gewoon zn Bobtail erbij halen tzt, als ik een grote had uitgekozen was t dus knokken geweest met paps want die wacht al ruim 12 jaar op weer een Bobtail), toch maar wezen kijken en tjsa, een dilemma is geboren := Maar gevoelsmatig koos ik uiteindelijk overduidelijk voor Havanna :D

Nouz zullen we altijd missen, maar ik denk dat Havanna heel veel vreugde zal gaan schenken :j Kijk nu al uit naar de dag dat we haar naar huis mogen halen, wordt echt aftellen! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 07:16

wat een dotje.
ik hoop eccht dat je heel blij met haar mag worden.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 14:47

Tuurlijk komt Havanna bij jullie wonen. Een heerlijke hond voor een fijne baas :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 15:08

:D

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 15:21

Gefeliciteerd met je prachtige Spaanse schone :D
Nog heel veel plezier samen maar dat gaat vast wel lukken 8-)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 17:31

Dat moet goedkomen inderdaad! :D Nog even geduld, zucht... Ach, heb ook een aantal weken gewacht voordat ik mn pony ging ophalen, dit is maar een paar weekjes langer... Okeeee, een week of 5, 6 langer maar ach :=

Nu nog de aanvraag afwachten, toch best spannend! Zou niet weten waarom t niet goedgekeurd zou worden (want er is bijna altijd iemand thuis en er is meer dan voldoende kennis en ervaring aanwezig én er komt nog een hond bij tzt voor paps én ik heb al kennisgemaakt met Havanna) maar toch, blijft spannend :=

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 18:32

Oh wat een leukerd zeg :D
Nog even van de voorpret genieten en alvast veel plezier met haar!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 10:43

Even een update-tje :)

Gisteren ben ik samen met mn moeder bij Havanna geweest, paps moest vloer leggen in het nieuwe huis dus die kon niet mee, ga binnenkort een keer samen met paps nog :)

Mn moeder vond Havanna ook heel erg leuk! Merkte wel duidelijk dat ze niet zo zag wat ik zie, maar goed, das haar goed recht :+ Mams is meer van de schattige pupjes (en intussen klagen dat die alles slopen := ) dan van de wantrouwige honden.. Maar ze was wel heel erg positief over haar en begrijpt dat ik het wél zie, wat erin zit :) Ze vond ook dat ik met paps nog een keer moest gaan kijken (alsof ik iets anders van plan was :+ ), wij zijn thuis erg van het ''hond kan niet loslopen? natuuuuurlijk wel!'', dus t is wel heel erg belangrijk dat hij ziet dat dat met Havanna toch écht wat geduld vereist :) Als ik een keer ziek ben oid zal hij toch met haar aan de wandel gaan en sowieso is ie straks veel thuis ivm zn pensioen natuurlijk. Moet hem iig wel even op het hart gaan drukken dat ze pas los gaat als ik het zeg :P Ach, ik zei al tegen mams, de eerste periode zorg ik sowieso dat ik thuis ben en ziek = pech, niemand behalve ik gaat er mee aan de wandel tot ze fatsoenlijk gewend is :)

Ester (die haar opvangt) zei dat ze binnenkort zou proberen haar los te laten lopen (de dood of de gladiolen zeg maar := ) aangezien Havanna het nu al heel goed doet aan de 10-meterlijn :) Zag ook dat ze kwam als ze geroepen werd, ze is in elk geval al een heel stuk vooruit gegaan sinds ik er de vorige keer was! Leuk om te zien is dat :j

Heb nog niks gehoord verder over mn aanvraag (Havanna staat wel op de site met in koeienletters ''geïnteresseerde'' erbij overigens), vermoed dat ze ofwel wachten tot ik ook met paps ben geweest ofwel tot ze bijna kan komen :) De verbouwing begint nu lekker op te schieten, we gaan per 1 aug in het nieuwe huis maar dan is de benedenverdieping nog niet af, alleen de bovenverdiepingen. Zoals het er nu naar uit ziet zal Havanna zeker begin sept kunnen komen :D