[BB] Hond loopt al paar weken af en toe kreupel?
Maar dat was het ergste eigenlijk nog niet...
[BB] Mn arme meissie... Heel hard hopen dat alles meevalt!!
En het werd erger..
[BB] Nee! Pus op tumor hond! En nu?? Help!
En erger..
[BB] Mn lieve meissie heeft niet lang meer..
En nog veel erger..
[BB] Hond met tumor ineens ontzettend onrustig??
Met als enige oplossing voor Nouz, tot ons immens groot verdriet..
[BB] Dag lief meisje, dag lieve Nouz, wat zal ik je missen!
Om de pijn wat te verzachten ging ik zoeken, en twijfelen, en zoeken..
[BB] Moeilijk.. Nl pup of BL herplaatser?
En zoeken
[BB] Kruising Malthezer - Schapendoes, waar??
En twijfelen..
[BB] Appels en peren.. Welke hond??
Maar de zoektocht is voorbij, evenals de twijfel
Voordat ik nu verder ga wil ik eerst iedereen enorm bedanken die me geadviseerd, met me meegeleefd, met me meegedacht en getreurd heeft.. Echt, enorm bedankt! En special thanks to Astrid, heb een hoop aan je gehad! Hoop dat jij snel jouw LDH vindt! 
En dan nu *tromgeroffel*
Ze komt pas tegen september als we uit de verbouwingen zijn, mag tot die tijd bij haar opvangadres blijven
De aanvraag is verstuurd, hoewel ik al een smsje kreeg van haar opvangbaasje én een mailtje met foto's van het opvanggezin waar ze nu zit ivm vakantie baasje, duimen jullie mee??

Dit is haar, dit gaat haar worden, dit ontzettend lieve meisje komt bij me wonen en wordt mijn nieuwe vriendinnetje!
Havanna!

Voor meer foto's en informatie over Havanna, ze staat op de site van Sphoek.
Ik ben zó blij, het voelt zó goed!
Hoewel er in de genoemde topics al heel veel berichtjes geplaatst zijn, ga ik het toch weer vragen; laten jullie even een berichtje achter om te delen in mijn vreugde?

Vond t al moeilijk zat met 2, ik dacht het ook eigenlijk al gevonden te hebben met de andere hond uit dat topic, maar toen kreeg ik ineens een telefoontje over Havanna (ik had een week eerder oid gemaild hoe groot ze was, dacht dat ze te groot was, mogen van mams of 1 grote of 1 kleinere en een grote, dus paps kan nu gewoon zn Bobtail erbij halen tzt, als ik een grote had uitgekozen was t dus knokken geweest met paps want die wacht al ruim 12 jaar op weer een Bobtail), toch maar wezen kijken en tjsa, een dilemma is geboren
Maar gevoelsmatig koos ik uiteindelijk overduidelijk voor Havanna
Mams is meer van de schattige pupjes (en intussen klagen dat die alles slopen
Ach, ik zei al tegen mams, de eerste periode zorg ik sowieso dat ik thuis ben en ziek = pech, niemand behalve ik gaat er mee aan de wandel tot ze fatsoenlijk gewend is