Het begon als klein schattig pupje in prinsenbeek, daar werd ze geboren en vervolgens 7 weken later verkocht aan mensen in Tilburg.
9 weken oud.
Mijn huidige baasje ging voor en auto kijken in Limburg(wat ze daar te zoeken had weet ik nog steeds niet maar toch) Die mensen hadden een hele leuke chihuahua en mijn vrouwtje zei tegen haar vriend ahhh kijk hoe schattig. Zullen we ook een hondje nemen? Het dochtertje van mijn baasje was pas jarig geweest dus maakte mijn vrouwtje er een kadotje van
(best wel slim) Toen ging mijn vrouwtje via haar telefoon op marktplaats kijken en zag ze mij !!!
Natuurlijk moest ze even bij mijn baasje zeuren maar oke ze kwamen kijken. Dus auto gekocht in Limburg en op weg naar Tilburg. Eenmaal daar aangekomen ging ik gelijk naar mijn huidige baasje toe (die was het leukste vond ik
) Mijn huidige vrouwtje tilde mij op en ging in mijn neus/mond en oren kijken , ik dacht wat doet ze nu en begon in haar vingers te bijten. Ze moest lachen(ze was gewoon verkocht denk ik, ik was ook zo schattig ) Toen gingen ze in discussie met mijn toenmalige baas en uiteindelijk mocht ik mee. Gelukkig maar want ik vond het daar echt niet leuk, Ze hadden daar een grote hond die dacht dat ik een speeltje was en een poes die dacht dat ik een muis was en mij alleen maar wou pakken. Ik mocht samen met mijn nieuwe vrouwtje in de nieuwe auto opschoot mij mijn nieuwe vriendinnetje(het dochtertje) en ik viel gelijk in slaap.
Op de terug weg naar Rucphen gingen we eerst nog langs een winkelen mijn vrouwtje heeft me lekker verwent met brokjes en mandje en speciale shampoo want ik stonk nog al .
Toen gingen we even langs bij opa en oma die vonden mij ook heel lief en leuk. En ze hadden een vriendje voor mij een grote gevlekte hond genaamd trixie. Eerst gromde die wat maar nu zijn we beste vriendjes
Toen we thuis kwamen liep mijn vrouwtje samen met mij naar huis maar het had heel erg gevroren en mijn vrouwtje viel. Maar ze liet mij gelukkig niet los dus ik landde zachtjes boven op mijn vrouwtje
ik voelde niks maar mijn vrouwtje had een blauwe kont hahaha Toen we eenmaal thuis aangekomen waren heeft mijn vrouwtje mij eerst gewassen mmmm wat was ik weer heerlijk schoon(dat was echt nodig pfff) en ben ik lekker met mijn vrouwtje op de bank onder een dekentje gaan liggen.
Pfff wat een dag ik had bijna het halve land afgereisd maar ik was op een goed plek beland.
Mijn vrouwtje nam me mee naar de dierenarts voor de prikjes en onderzoekjes en ik was helemaal gezond, en mocht mee op puppy cursus (jippie)
Toen ik er voor het eerst kwam heb ik me heel erg aangesteld, Jah hallo al die grote honden en niemand die mij zag dus ging ik heel hard rennen en piepen. Toen zagen ze me wel hahahaha maar ik werd gewoon genegeerd dus ging ik maar me best doen op de cursus. Met als resultaat ik slaagde als kleinste en beste van mijn klas wat was mijn vrouwtje trots. Toen mocht ik ook nog op behendigheid omdat ik het zo leuk vond. Maar naar een paar weekjes werd het super slecht weer en konden we niet meer gaan.
Mijn baasjes moesten weer gaan werken en ik mocht thuis blijven dit vond ik heel leuk alleen wist ik niet waar ik moest plassen dus ik dacht als ik het nou op de bank doe dan zien ze het niet. Jammer genoeg zagen ze het wel en werd mijn vrouwtje boos en ging alles weer schoon maken. Uiteindelijk snapte ik het ik mocht in de grote witte bak plassen als ik alleen was die kon mijn baasje makkelijk schoon maken.
Toen kwam er een kleine vriendinnetje voor mij,nou ja voor mij ze was zomaar te vondeling gelegt en mijn vrouwtje vond haar zo zielig dat we voor haar gingen zorgen tot ze oud genoeg was.
Dit was een poesje, ze was wit/oranje/zwart gevlekt en wilde constant met mij spelen en in op mijn plekje liggen grrr maar uit eindelijk mocht dat wel want ze was zo alleen. http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0883_n.jpg
Ze had ook zo’n rare bak met een deurtje en wit zand erin. Als mijn baasjes weg waren ging ik stiekem in die bak kijken pffff wat een stank ohhh nee ik kan er niet meer uit helpp helpp boem pfff ik ben eruit. Ohh Ohh daar is mijn vrouwtje weer ohh nee ze kijkt heel boos. Vrouwtje ik heb niks gedaan die bak wilde mij op eten maar ik heb m neer geslagen Mijn vrouwtje moet lachen om mijn zielige hoofdje onder het witte zand en ging de boel maar opruimen.
Uit eindelijk hebben we een goed huisje gevonden voor mijn vriendinnetje want twee diertjes was echt te veel.
Mijn baasjes vonden mij een beetje zielig als ik alleen thuis was dus mag ik bij opa en oma logeren soms dat vind ik heel leuk want van opa mag ik alles
:P:P en met trixie kan ik heel goed spelen. We blaffen altijd samen naar de mensen die voorbij komen, waar opa en oma dan weer zeggen Houd jullie mond. Trixie en ik zonnen ook altijd samen in de tuin .
Toen dacht mijn baasje dat het wel leuk was om kippetjes te nemen in de tuin. Maar deze kippetjes werden groter dan mij en pikte in mijn kont grrrrrr Ik heb ze lekker terug gepakt
hahaha ik wist niet dat kippen zo hard konden rennen . 1 jaar.
Jippe ik ben jarig en het was feest mijn vrouwtje nam me mee naar opa en oma en ik mocht samen met trixie wandelen en koekjes eten. Ik Kreeg zelfs van mijn vrouwtje een kadotje jaa een heel leuk roze jasje omdat het zo koud was in de sneeuw.
Ik zag voor de eerste keer sneeuw . oehhwww wat was dat mooi maar o zo koud gelukkig heb ik me jas http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/163844_182567161761694_100000252334923_555980_5758616_n.jpg
Ik moest natuurlijk nog een keer naar de dokter voor een prikje en die stoute meneer wilde mij een muilkorf omdoen, maar mijn vrouwtje zei gelukkig dat dat niet hoefde en ik bleef braaf zitten,Ik kreeg wel 2 prikjes en druppeltjes in me neus maar ik deed helemaal niks. Die stoute meneer vond mij heel lief en gaf me zelfs een snoepje (nu was het weer een lieve meneer)
Mijn vrouwtje gaat binnenkort naar een fotoshoot en ik mag mee . Ik ben pas naar de kapper geweest mmm heerlijk gewassen en geknipt.
Mijn baasjes wonen in een bos , dicht bij een hei oohhh wat vind ik dat leuk. Gelukkig kan ik me heel goed uitleven daar en gaan we ook heel vaak. Alleen als ik dan op de hei ben ga ik altijd heel hard rennen en ga ik rollen door de paarden drollen dit vind mijn vrouwtje niet zo leuk en moet ik altijd gelijk in bad.
Nou dit was het dan mijn leven tot nu toe. … Ik zal jullie snel de foto’s van de fotoshoot laten zien. Want ja zo’n mooi hondje als mij kun je toch niet weerstaan
:P:Ppootjes van mijn en groetje van mijn baasje