Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ginger18 schreef:Jammer dat ze een rattenstop heeft, maar toch bedankt voor het navragen. Ik had deze ratjes uit de opvang in Leusden dus was ook wel een eindje weg, dus als iemand die wat verder woont haar wil opvangen vind ik het ook geen probleem om haar weg te brengen. Ik denk dat dat gewoon de beste optie is. Maar allemaal super bedankt voor het meedenken. Ik denk er nog wel even goed over na voor ik mijn definitieve beslissing neem.
ginger18 schreef:Jammer dat ze een rattenstop heeft, maar toch bedankt voor het navragen. Ik had deze ratjes uit de opvang in Leusden dus was ook wel een eindje weg, dus als iemand die wat verder woont haar wil opvangen vind ik het ook geen probleem om haar weg te brengen. Ik denk dat dat gewoon de beste optie is. Maar allemaal super bedankt voor het meedenken. Ik denk er nog wel even goed over na voor ik mijn definitieve beslissing neem.
SophieFT schreef:ginger18 schreef:Jammer dat ze een rattenstop heeft, maar toch bedankt voor het navragen. Ik had deze ratjes uit de opvang in Leusden dus was ook wel een eindje weg, dus als iemand die wat verder woont haar wil opvangen vind ik het ook geen probleem om haar weg te brengen. Ik denk dat dat gewoon de beste optie is. Maar allemaal super bedankt voor het meedenken. Ik denk er nog wel even goed over na voor ik mijn definitieve beslissing neem.
Ik zou haar hiet evt wel willen opvangen? Maar zou dat goed gaan met 2 andere ratjes?
En ééntje van Jolanda. Creatas schreef:SophieFT schreef:\Ik zou haar hiet evt wel willen opvangen? Maar zou dat goed gaan met 2 andere ratjes?
Ben je bekend met rattenintro's? Vooral dames kunnen nogal pinnig doen
Sterkte met het verlies!