Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Donna89 schreef:Hij heeft een nieuw spelletje bedacht, en dat is baasje pakken! zodra ik door het huis loop ziet hij mijn been als een soort 'prooi' en pakt hij mijn been. (hij bijt niet door, gebruikt amper nagels) maar wel vervelend.
Hij is weer constant op het aanrecht, in de keuken, op de keuken kastjes te vinden. en hij is de hele dag aan het mauwen.. hele verhalen verteld ie.
Ook begint ie aan de slaapkamer deur te krabben en protest te maken als we niet reageren (wat we dus ook niet doen want hij mag niet naar binnen) dit heeft ie sinds we daar wonen nog helemaal niet gedaan.
).
). Donna89 schreef:we hebben al wel wat rond gekeken maar zou dan het hele balkon moeten dichtmaken.
en we hebben nog geen materiaal gevonden waar poes niet door heen kan, maar wij wel gewoon lekker kunnen zitten en ook weg kunnen kijken zegmaar
Trappetje heb ik ook wel aan gedacht voor als ik hem dan toch naar buiten moet doen maar we zitten op 2e verdieping dus nog 2 woningen onder ons. worden de onderburen niet vrolijk van want dan moet ik het trappetje laten eindigen in de tuin van de onderste, en voor het raam van de 1e verdieping
Ik weet niet wat voor balkon je hebt, maar het lijkt me niet heel moeilijk iets te maken zodat je balkon katproof is
Missschien zelfs even nadenken of het ook een verwijderbaar iets zou kunnen zijn, zodat jij gewoon lekker kan zonnen als jij dat wilt en dat de kat op het balkon kan als de kat dat wil
Maar voor de rest is ze buiten en dat moet ook anders breekt ze me de hele tent af