hij is geboren op 24-2-2010 en is nu ruim een jaar bij ons
dex is mijn grote vriend hij gaat altijd lekker mee naar mijn winkel waar hij altijd word aanbeden door de klanten.
verder is het een lekker onopgevoede speelse rauwdouwer
heb nooit cursus met hem gedaan maar hij luisterd prima.hij wil alleen heel graag spelen
verder heeft hij het wel heel slecht getroffen wat woonruimte betreft want hij is helaas op een appartement beland
maar dit proberen wij weer te compenseren door heeeeeeel vaak lekker met de bal te spelen tijdens het uitlaten.
verder is het ook echt een magneet op water alleen mag hij dat niet meer van de docter omdat hij niet tegen zoet water kan
dat is echt niet leuk als je een labrador neemt en zo een uitlaat pad van een uur om de wijk hebt waar ze los mogen lopen

dus nouja iets vaker naar het strand dan maar en hier helaas altijd aangelijnd, behalve op het veldje waar we dan ballen natuurlijk.
nou meet onze dex, 4 weken oud

toen kwamen er 5 vresselijke weken waar we moesten wachten tot we hem mochten ophalen.
maar wat een feest toen het zover was!

vooral de poezenspeeltjes moeten het ontgelden
toen moest hij kennis gaan maken met zijn grote broers.(de honden van mijn moeder)
het lijkt ook wel of labradors altijd met elkaar overweg kunnen

ook was hij flink de pineut tijdens de wk voetbal!

dan ineens begint het een hele hond te worden, hoe snel of dat wel niet gaat
maar nog steeds mijn puppie hoor
dit is alweer in oktober als hij net een half jaar is.hij is bezig met een van zijn grootste hobby's, lekker crossen door het hoge gras.

en in de winkel,hij heeft lekker een eigen hoek achter een hekje.
hij heeft dan een eigenplek en de klanten hebben geen last van hem.
nou moet ik zeggen dat ik eerst twijfelde of we wel zo'n grote hond mee konden nemen naar een winkel, maar ik heb nog geen klant gehad die bang voor hem was.
sterker nog hij heeft al meerdere mensen over hun angst voor honden geholpen.
en met kindjes is hij helemaal fantastisc en voorzichtig

een aantal favoriete slaapstandjes van dex

en dan nog een paar van in de sneeuw

en het stoeien met de baas

nou dat was dex een beetje door het eerste jaar heen
dex zegt doei doei