Bij deze een oproepje voor mensen in de buurt van roermond.
Op zondag 12 juni 2011 is een wit chihuahua teefje vermist, het vermoeden gaat dat ze is mee genomen door duitsers, kinderen waren met de hond aan het spelen en ineens was ze weg.
dus willen degene die over de grens in duitsland wonen een oogje in het zeil houden? er worden daar ook flyers op gehangen.
helaas was ze niet gechipt.
ik doe deze oproep voor haar eigenaren, de kinderen van hem zijn helemaal over de toeren door het missen van hun kleine meisje. mocht u informatie hebben of tips... heel graag!
er staat een beloning uit van 500 euro voor degene diet het hondje terug brengt.
Tja zonder chip kan je nooit aantonen dat het jouw hond is, Niet heel slim.. Toch hoop ik voor de eigenaren dat ze dit hondje nog in hun armen kunnen sluiten..
Ik laat mijn hond nooit met vreemde mensen alleen en al helemaal niet buiten. Mijn hond is dan ook niet gechipt maar zij wijkt niet van mijn zeiden. Heb je al de politie of dierenstichting gebeld?
nou de hond is niet van mij, maar politie, amivedi, en dierenambulance zijn ingeschakeld. ook staat ze op vermisteengevondendieren.nl nu moeten we nog even kijken hoe we haar op een duitse site krijgen aangezien je daar een woonplaats aan moet klikken op duits gebied.