Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

NienkeNiels schreef:omg.. weer iemand die het beter denkt te weten! Voor de duidelijkheid dit is een weloverwogen keuze. Hond heeft diverse testen ondergaan en we lopen bij iemand met een gekeurde dekreu en een dierenarts.
.
.
.
Dit is toch niet wat de TS vraagt?? waarom altijd dat gezeik over wel of niet een nestje fokken. TS heeft dit onderwerp in een eerder topic al aangekaart en heeft toen ieders mening al gekregen. ze heeft nu besloten een nestje te fokken en dat is HAAR beslissing.
ze kunnen dan alleen niet te lang buiten i.v.m. de kou en nattigheid. maar dat ze minder sterk zouden zijn daar heb ik nog nooit van gehoord
Tieme schreef:En daar gaan we weerDit is toch niet wat de TS vraagt?? waarom altijd dat gezeik over wel of niet een nestje fokken. TS heeft dit onderwerp in een eerder topic al aangekaart en heeft toen ieders mening al gekregen. ze heeft nu besloten een nestje te fokken en dat is HAAR beslissing.
TS: Ik zou nu d'r nu nog niet laten dekken. je geeft zelf al aan dat het druk wordt en jullie ook nog op vakantie gaan dus geen goede tijd voor een nestje. ik zou pas voor een nestje gaan als je een goede dekreu hebt gevonden en als jullie echt de tijd erin kunnen steken om de pups goed op te kunnen voeden en verzorgen. want vergis je hier niet in, hier gaat VEEL tijd in zitten wil je dit goed doen. dus ga rustig op zoek naar een dekreu en ga ook eens kijken naar de spullen die je voor een nestje nodig hebt. het mooiste is natuurlijk als ze een beetje in de lente/zomer geboren worden zodat ze lekker buiten kunnen dollen maar de winter is ook niet erg hoor. ken ook een fokker die een paar x een nestje in de winter heeft gehad en de pups vonden het super om door de sneeuw heen te banjerenze kunnen dan alleen niet te lang buiten i.v.m. de kou en nattigheid. maar dat ze minder sterk zouden zijn daar heb ik nog nooit van gehoord