Tot vanmiddag: ik zit op mijn werk en mijn man, die papadag heeft, belde mij: de buurvrouw die tegen het bos aan woont hoorde al een paar dagen gemauw, maar kon niet vinden waar het vandaan kwam en nu zag ze Fleur, in de boom achter haar huis: 8 meter hoog!
Andre belde mij om te vragen wat te doen: nou ja, bel de dierenambulance maar, leek mij. Zij zijn snel gekomen, maar kregen haar er natuurlijk ook niet zomaar uit, anders was ze na die 4 dagen er zelf ook wel uitgekomen..Dus de brandweer maar bellen!
Met 8 man sterk kwamen de helden van de Hengelose brandweer om onze Fleur uit de boom te vissen. Met een grote ladder en een dappere brandweerman is het na een kwartier gelukt om haar te pakken te krijgen.
Inmiddels ben ik natuurlijk meteen naar huis gereden en heb haar zelf over kunnen nemen en haar maar weer gauw naar binnen gebracht. Hier heeft ze gedronken en wat gegeten en nu loopt ze nog helemaal nerveus natuurlijk weer in haar eigen huisje rond. Gelukkkig maar. Na 4 nachten wakker liggen kunnen we vannacht weer gelukkig slapen! Fleur ook weer lekker tussen ons in, zoals het hoort!

http://i810.photobucket.com/albums/zz28 ... G_0133.jpg