Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Stroowaert in Barendrecht zou ook nog kunnen, al heb je dan wel kans dat de dienstdoende arts in de Hoeksche Waard zit 
Succes! Saskia_Omar schreef:Dierenambulance heb ik ook net geprobeerd..die verwezen ook naar dat zogenaamde spoednummer.
Zal die andere nummers ook even proberen! Bedankt voor de snelle reacties!
Ik zit te twijfelen om mensen oordruppels erin te doen, maar durf dat soort dingen nooit echt te proberen op die honden.
Ik woon in Nieuwerkerk aan den Ijssel (tussen Rotterdam en Gouda)
Neej schreef:Ik weet niet waar je bij Rotterdam woont, maar je zou het spoednummer van de kliniek in Ridderkerk kunnen bellen? Die hebben voor zover ik weet wel gewoon spoeddienstStroowaert in Barendrecht zou ook nog kunnen, al heb je dan wel kans dat de dienstdoende arts in de Hoeksche Waard zit
Lastig dat je zelf niet in d'r oren kunt kijken, kun je niet sámen met iemand proberen? Dus dat de een de hond vasthoudt (een beetje stevig) en dat de ander even kijkt? Voor het zelfde geld zit er een teek of een grasaar in ofzo en die kun je zelf prima verwijderen natuurlijkSucces!
Saskia_Omar schreef:Ik zit te twijfelen om mensen oordruppels erin te doen, maar durf dat soort dingen nooit echt te proberen op die honden.