Ze heeft chronische bronchitis (wordt eens in de zoveel tijd behandeld met antibiotica), een gebroken staart gehad (zit een knik in), cystes in de buik (geen last van) en gebroken en gespleten kiezen (waar ze ook nooit last van had, ze at alles wat ze kreeg voorgeschoteld).
Toen ze hier kwam wonen heb ik gezegd: 'ze mag hier komen wonen, maar als ze mankementen krijgt dan laat ik haar inslapen'. Maar ja, dat is heel makkelijk geroepen op voorhand

Poeslief is de laatste tijd wat afgevallen en ik merkte dat ze moeite kreeg met eten (kwijlen tijdens het eten en schudden met haar kop), dus vandaag is vriendlief met haar naar de DA geweest ('en je zei dat je niet met haar zou gaan dokteren!'
). Haar gebit moet gereinigd worden, maar de DA heeft daar zelf geen apparatuur voor, we zullen dus op zoek moeten naar een andere praktijk.Kan iemand me vertellen op welke kosten we ongeveer kunnen rekenen? En moet ze ervoor onder narcose? Want dat lijkt me niet zo heel erg prettig bij een oud poesje?
Het is een behoorlijk timide poesje die je hier geen plezier mee doet (wie is er wel dol op de tandarts?), maar wat moet dat moet.