Bull Terrier Era (BABY) en Metekindje Axel Filmpje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Woest

Bull Terrier Era (BABY) en Metekindje Axel Filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 13:08

01San

Re: Bull Terrier Era (BABY) en Metekindje Axel Filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 02:11

Ahh schattig hoor!

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 03:16

Heel lief hoor, ookal lijkt t soms net of je metekindje zijn vingers in de ogen van de hond probeert te wurmen haha :+
leuk hoor!

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 03:20

levensgevaarlijk! En dat zeg ik niet vanwege het ras van je hond. Maar als het kind de hond onverhoopt pijn doet, of de hond het zat is, is het gezicht van het kindje niet meer heel.

Roep niet dat je hond dit nooit zal doen - het is en blijft een dier dat zich maar op 1 manier kan uiten.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:56

ben het wel eens met Sancha gedeeltelijk. Je kan je kind beter leren voorzichtig met honden om te gaan want het kan altijd een keer fout gaan. Niet elke hond reageert lief en kan ook wel eens een rothumeur hebben.

Verder vind ik het wel heel lief hoe rustig je hond blijft! echt een lieve hond zo te zien

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 09:39

Leuke hond.
Gedeeltelijk ben ik het er wel mee eens, dieren nooit 100% vertrouwen maar een goede hond zal volgends mij eerst wel waarschuwen dat ie het zat is en verder gaat het er in mijn ogen niet hardhandig aan toe.

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 12:43

Ahh... schattig!!!

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 15:50

Ergens gelijk, maar era is zelf nog een pup en axel én era worden geleerd met elkaar om te gaan! Zo zal je axel nooit bij era zien als ze aan't eten is. Mijn moeder lag er trouwens letterlijk bij, onze honden komen niet alleen zonder toezicht bij hem. Dus vind dit een beetje overdreven reactie

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:04

Totdat het kind de hond wel een keer raak prikt in de ogen of wat dan ook, en de hond geeft een knauw. Want dan is het zo'n rothond!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:52

Woest schreef:
Ergens gelijk, maar era is zelf nog een pup en axel én era worden geleerd met elkaar om te gaan! Zo zal je axel nooit bij era zien als ze aan't eten is. Mijn moeder lag er trouwens letterlijk bij, onze honden komen niet alleen zonder toezicht bij hem. Dus vind dit een beetje overdreven reactie

Zo gaat het hier ook! Mijn neefje van nu bijna 3 en mijn staff teefje van 2.5 zijn samen opgegroeid! En dat gaat hier net zoals bij jullie! Geweldig om te zien en zolang je er kort bij blijft kan het geen kwaad ;) Leuk stel!!!!

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 16:57

Lijkt mij een erg betrouwbare hond! :j

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 19:14

Sancha schreef:
Totdat het kind de hond wel een keer raak prikt in de ogen of wat dan ook, en de hond geeft een knauw. Want dan is het zo'n rothond!

Tis nooit een rot hond! Tis een bull terrier.
Jammer als jou zo wat dergelijk is overkomen, maar ga geen andere honden beoordelen. Als je niets goeds te zeggen hebt, waarom dan überhaupt reageren?

Voor hen met de positieve reacties: Bedankt! x

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 19:22

Woest schreef:
Sancha schreef:

Tis nooit een rot hond! Tis een bull terrier.
Jammer als jou zo wat dergelijk is overkomen, maar ga geen andere honden beoordelen. Als je niets goeds te zeggen hebt, waarom dan überhaupt reageren?

Voor hen met de positieve reacties: Bedankt! x

Er is mij niets overkomen ;) Maar je bent, zoals ik al bang was, blind voor het gevaar.
Laten we maar hopen dat alles goed gaat, en deze hond niet vind dat ie voor zichzelf moet opkomen omdat zijn baasjes dat niet doen. En daardoor de stempel rothond krijgt en een mooie roze spuit op de koop toe.

Zal niet de eerste zijn :j waarvan de baas denkt 'dat doet ie anders nooit'.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Een kind heeft geen hond in of bij de ogen te prikken. Een hond is geen speelgoed.
.

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 15:10

excuseer ik ben opgegroeid tussen honden (beesten over algemeen) mijn ouders zijn bijde hoog instructeur geweest bij de KNVP , ik ben van zéér jong meegeweest naar die trainingen, ze hebben samen een hondenschool uitgebaat, heb zelf opvoed cursusen gegeven... ik wéét waar ik mee bezig ben.
Ik stond op een meter van hun af en de hond lag letterlijk over de benen van mijn moeder, ze worden niet alleen gelaten.

durf te wedde als het een dwerg poedel of lieve labrador pup geweest was het ging van " ahhhhhh wat lieffff"

bedankt voor je bezorgdheid, maar we redden het heus wel!

Mareng

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:19

En zo gebeuren er dus ongelukken... Hond op de bank, is hoger geplaatst dan het kind. Ik vind het niet verstandig. Kind hoort op de bank en de hond op de grond!

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 15:35

ok, mijn hond, mijn metekindje. Ik stop mijn hond niet in een bench, waarom een hond houden? Bij ons mogen ze op de bank, mijn huis, mijn hond, mijn wijze, mijn verantwoordelijkheid

En mijn oproep tot slotje want bokt is toch ohhh zo rechtvaardig!

ps= neem eens een bezoekje aan het bull terrier forum.... voor wat
positiviteit

ps: sacha: jij weet nogal goed hoe zo een euthanasie spuit voor kleur heeft!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:39

Leuk om dit te zien! Een oom en tante van mij hebben ook 2 bull terriers gehad. Ben altijd helemaal verliefd geweest op die beesten. Mijn neefje reed toen hij nog echt klein en jong was wel eens een rondje op de rug van hun bull terrier met plastic zwaard en cape om :') . Allebei deze bull terriers waren strikt opgevoed en alles kon. Ja het blijven vechthonden etc, maar met de goede scholing gaat er een wereld open! Tuurlijk moeten er ook grenzen voor de kinderen zijn, maar ik neem aan dat TS dat allemaal netjes in de hand heeft.

Blue9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:45

Al is jou hond braaf, dan leer je dat kindje verkeerd gedrag aan. Straks gaat ie alle honden rond de ogen prikken en die zijn daar (en terecht) niet allemaal van gediend.. En het excuus dat hij bij je moeder op de benen ligt.. Wat duurt langer denk je, voor de hond tot het gezicht van het kindje komen of voor je moeder om met die hond op de benen op te komen en die hond te pakken?

Slotje vragen vind ik een beetje op de teentjes getrapt, kijk eens wat verder dan je eigen mening!

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 15:47

Wat een heerlijke bullenpup <3 En bullen horen gewoon op de bank ;) Die van mij en die van mijn ouders (die al 40 jaar dit soort honden hebben) liggen ook altijd op de bank of in een stoel.De herders en andere nooit maar de bullen altijd :D Ik ben ook zo met dit ras opgegroeid en bij mij is alles goed gegaan. Bullen laten over het algemeen veel meer toe van kinderen dan welk ras dan ook en als het zo samen opgegroeid worden het denk ik maatjes voor het leven!

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 17:02

Merci schumiegirl alles wat je zegt is waar! x

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 17:05

Blue9 schreef:
Al is jou hond braaf, dan leer je dat kindje verkeerd gedrag aan. Straks gaat ie alle honden rond de ogen prikken en die zijn daar (en terecht) niet allemaal van gediend.. En het excuus dat hij bij je moeder op de benen ligt.. Wat duurt langer denk je, voor de hond tot het gezicht van het kindje komen of voor je moeder om met die hond op de benen op te komen en die hond te pakken?

Slotje vragen vind ik een beetje op de teentjes getrapt, kijk eens wat verder dan je eigen mening!

ik kan veel verdragen maar op bokt, of je nou een pony, paard, kip of hond hebt als er iets fout op te merken valt dan hoor je het hier wel! Sommige mensen kunnen nooit beslissen: "hun dier, hun verantwoordelijkheid" en gewoon niet reageren of iets wat wél positief is.

Ik ben al heel lang geleden gestopt met het plaatsten van paardenfoto's want als je hier geen super lopend dier hebt of hoger dan de M zit is het zo al niet de moeite en zelfs bij BB is het zo.

Als ik een andere mening hier heb op het BB gedeelte over iemand anders dier zal ik dat nooit zeggen en enkel de positieve dingen aanhalen TENZIJ anders gevraagd qua tips ofzo
maar dat doe ik hier helemaal niet.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:13

Sorry, maar ik kan niet anders dan het met Sancha en Mareng eens te zijn. De hond hoort de laagste in rang te zijn. Bij je moeder op schoot op de bank met kind op de grond....brrrrrr.

En zo zou ik reageren bij alle rassen, ook bij het poedeltje en (juist bij) de retriever.

Lijkt me trouwens wél een geweldige hond! En je hebt een schattig petekindje;)

Manderyntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:17

ach ach Typisch bokt dit weer ... Wat doet ''the dogwisperer'' dan? tilt ook kleine hondjes op en laat zich likken in het gezicht blahblahblah haha

niets van aantrekken, jij weet het karakter van je hond ... ik heb 3 honden bij 2 kunnen kinderen dit ook gewoon doen bij de 3e niet, dus gebeurt het ook niet, idemdito als bij jou denk ik!

Kinderen en honden lekker samen laten opgroeien, dan worden het de beste maatjes!

Monica72

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:21

geweldige hond, die zal wanneer hij groot is de kleine nog regelmatig omver scheuren tijdens het spelen samen.

heb d'r zelf ook 2, en bullen horen op de bank en in je bed

Gr, Monica

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 17:36

wat een leuk filmpje!
ik las eerst alle reacties en verwachte heel wat engs op het filmpje te zien maar ik zie een kind heel teder een hond aaien
een hond die het kind ook kent en zowiezo zijn dit honden die veel kunnen hebben