In de tijd dat wij naar school gingen hadden wij altijd twee hamsters een manneke en een vrouwke. Maar die zaten wel elk in een apparte kooi. HEt waren goudhamsters. 1x hebben we een russishamstertje gehad zo een heel kleintje. Maar daar hadden we weinig aan. Was ook niet echt een heel brave. Wij maken voor de hamster in de tijd toen met de videocasetten een doolhof over heel de living en lieten ze daar dan in lopen. Als ik aan die tijd terug denk amaai. Af en toe zette we ze stiekem bij elkaar zonder dat onze ouders dat wisten. Maar toen wisten we natuurlijk niet beter. Nu hebben we geen hamsters meer. Wel het kindje van men zus 2 Gerbrils. Maar dees vind ik niet zo mooi natuurlijk. Maar dat is elk zijn smaak. Mss binnen een paar jaar als ons kindje ouder zal zijn zal ze wel een hamster krijgen als ze dat wil natuurlijk. Maar wel onder het strenge oog van mama.
Ik heb een Russische dwerghamster genaamd Kiwi die ontzettend lief, leuk en tam is. Ook een Syrische hamster genaamd Basje die nog heel erg verlegen is en nog niet echt heel tam. Wel wel ontzettend schattig
Sneeuwmaan
Geplaatst: 05-06-11 18:30
Heb sins afgelopen donderdag een syr uit veldhoven. Ze is nog wel wat bang, maar dat trekt vanzelf wel bij. Ze wordt iig lekker verwent, na alles wat ze heeft meegemaakt.
Mijn hamster heet trouwens Waldo en wordt in juli alweer 2 jaar.
MiSsY_Me
Geplaatst: 06-06-11 20:10
Ik heb een Chinese dwerghamster, een vrouwtje, van nu 3 maanden, wildkleur, een Rusje, mannetje, 1 jaar, blauw wildkleur, en een Rusje, vrouwtje, ongeveer 4 maanden, wildkleur.
Ik ben ook heel benieuwd hoe lang Waldo nog blijft leven. Hij is nog helemaal fit enzo, daar niet van. Al slaapt 'ie wel meer dan vroeger en is 't echt al een beetje een oud mannetje. Z'n nichtje (ik had eerst 2 hamsters, toevallig familie van elkaar) is niet zo lang geleden overleden. Toch apart dat dat zo'n verschil is.
Ooit was er idd een hamstertopic, maar dat is een beetje doodgebloed
Ik heb twee campbelli's, Neville en Newton
Hiervoor heb ik nog twee robo's gehad, daarvoor eigenlijk alleen maar syrtjes. Mocht ik er ooit weer ruimte voor hebben komen er weer syrtjes. Dat blijven toch de leukste
Welk ras is van nature het tamst? Ik heb ooit een roberovski gehad en hoorde achteraf dat dat meer kijk-hamsters zijn.
Lottegold
Geplaatst: 07-06-11 11:04
hier ook 1! heb een Russische dwerghamster. ik kreeg hem in september van mijn vriend voor mijn verjaardag. het was nog een babytje en heel klein super schattig! hij was geel en wisten niet of het een mannetje of vrouwtje was. vandaar de naam Yellie (yellow) nu dik een half jaar later is die beige met een bruine streep.. maar hij is heel tam en echt een knuffel. komt vaak in mijn nek zitten en zit daar dan lekker op zijn gemakje
Sijs15
Geplaatst: 07-06-11 11:06
Britt schreef:
Ik heb twee campbelli's, Neville en Newton [img]http://i202.photobucket.com/albums/aa249/Britttjuh/Hamsters/27042011454-1.jpg
Woow wat ziet dat er onnatuurlijk uit als je gewend bent dat hamsters altijd alleen maar alleen mogen! Maar cambelli's zijn daar anders in he? Die kunnen wel samen.
Ik heb zelf een rus: Juffer. Zalige beestjes. Totaal niet tam, maar altijd aanwezig voor een stukje (gedroogd) brood