Ik ben in het bezit van een nu 2 jarige poes. Ze komt uit het asiel, waar ze door de vorige eigenaren heen gebracht is omdat ze nog wel eens wil uithalen/aanvallen, en dat was gevaarlijk met hun kleine baby. In haar vorige huisje is poes nooit buiten geweest, en dit kan ze bij ons ook niet (flat)
Ik vraag me de laatste tijd af of poes zich niet verveelt.... Ze heeft maar beperkt de ruimte, kan niet naar buiten, en omdat ze in het asiel de andere katten nog net niet opat is ons afgeraden er een maatje bij te nemen.
Er is hier bijna altijd wel iemand thuis, en als we dat niet zijn is poes eigenlijk nooit langer dan 8 uur alleen. Als we thuis zijn is ze de eerste die aandacht krijgt.
Ik heb tientallen speeltjes, van de duurste dingen (kijkt ze niet naar om
) tot simpele wattenstaafjes en propjes papier. Echter zie ik poes hier maar sporadisch mee spelen (al hoor ik snachts wel vaak een balletje tegen de deur ketsen, is ze een nachtspeler?) Als ik echter een balletje voor haar weggooi, is ze dit na 3 minuten zat en gaat ze languit liggen.Poes sloopt niet, is vrolijk en komt kroelen, maar toch heb ik zo het idee dat ze zich verveelt... Zit dit tussen mn oren? Wie stelt me gerust. En wie heeft er tips om poes meer bezig te houden?
ze rent vooral s'avonds als een malle door het huis (ala gekke 5 minuten) Ze komt ook niet buiten (flat) Daarbij is het vrij normaal dat een kat 14 uur per dag slaapt
En binnen katten meestal 4 uur meer 
Moet er ook niet aan denken dat ze van 7 hoog naar beneden valt