Atos, Aramis en Portos stellen zich voor!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__danielle__

Atos, Aramis en Portos stellen zich voor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 21:01

Ondertussen bijna twee weken geleden was het, de dag dat het heerlijk weer was en we terug naar huis reden van de barbeque bij mijn moeder toen ik opeens iets zwarts langs de kant van de weg zag. Ik riep tegen mijn vriend dat hij zo snel mogelijk moest stoppen om daar eens bij te gaan kijken en wat ik dacht was helaas waar... 3 zwarte kittens van zo'ń 5 weken oud langs de kant van de weg... Half uur daar gestaan om te kijken voor een eventuele eigenaar of moederpoes maar daarna besloten om ze mee naar huis te nemen.

De maandag daarna zijn we met ze naar de dierenarts geweest waar ze gezond verklaard en ontwormd zijn. Ze zijn kattenbak zindelijk maar wel behoorlijk bang. Vermoeden is dat ze op een boerderij geboren zijn en tot het moment dat wij ze vonden niet tot nauwelijks in contact zijn geweest met mensenhanden. Gelukkig gaat dit elke dag wat beter :j

De 3 musketiers zijn nu bijna 2 weken bij me dus vond het wel eens tijd om een ITP topic voor ze te openen!

De eerste dag, met zijn 3en verstopt in de krabpaal...
Afbeelding

precies een week later, met zijn 3en in de doos die ik voor ze neergezet heb:
Afbeelding

Dan de musketiers natuurlijk even apart :)

Meet Atos, Atos is onze bangerik, hij heeft de meeste moeite met het wennen aan ons maar ook hij maakt zeker vorderingen!

Ik ben bang maar toch ook wel heel nieuwsgierig!
Afbeelding

en zo kijk ik als vrouwtje al in de kamer is maar baasje komt onverwachts boven:
Afbeelding

maar dit is eigenlijk mijn favoriete plekje:
Afbeelding

Dan hebben we Aramis. Aramis reageert al een stuk beter op ons, hij blaast als je in de buurt komt met je handen maar dat aaien.. Tja dan kunnen we het toch echt niet laten om lekker te gaan spinnen!

zijn lieve koppie
Afbeelding

en zo kijkt hij als hij geen zin in je heeft :D
Afbeelding

lekker eten :9
Afbeelding

en ja, ik ben en blijf een baby, en baby's zijn wel eens moe :z
Afbeelding

En last but not least hebben we Portos. Portos is de moedigste van het stel. Zelfs als ik de kamer waar ik ze tijdelijk heb dweil (en ja dat doe ik zeker zoń 3 keer per week, zo'n bende maken ze er dagelijks van -O- ) komt hij steeds stiekem om het hoekje kijken :)

Kijk mij mooi zijn *D
Afbeelding

Flitsers op camera's zijn niet fijn *-:)
Afbeelding

jummy jummy :9
Afbeelding

Dat zulke schatten zo achtergelaten zijn kan je natuurlijk niet bevatten, gelukkig doen ze het elke dag een stukje beter en ben ik er van overtuigd dat met wat liefde en geduld dit stuk voor stuk lieve en sociale katten zullen worden :j

Twee van deze lieverds zoeken nog een fijn mandje, zie daarvoor het topic [EA-OV] 2 kittens zoeken gouden mandje!

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:03

Ach wat een lieve bolletjes <3 De eerste kijkt nog wel erg angstig, de tweede vind ik het leukste eigenljik. :o Geen idee waarom.
Wat goed dat je ze opgevangen hebt.

Emytje

Re: Atos, Aramis en Portos stellen zich voor!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 22:07

Ach wat zijn ze leuk. :))
Mijn favoriet is toch wel Atos. Maar we hebben al drie katten...

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 22:56

Ja Atos is een ook een schatje hoor... Ik ben alleen bang dat ik die zelf niet kan houden omdat Bazoo zo pittig is.. twee dominante katten is misschien niet zo'n heel strak plan, maar ik denk dat Bazoo deze de tent uit zal vegen...

Haha ja drie katten, het is wat.. Al was ik er wel heel zeker van geweest dat ze bij jou een heel goed thuis zouden krijgen Emytje!

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 23:01

Wat een lieve schattebolletjes <3 Hebben ze nu lichtblauwe oogjes of lijkt dat maar zo??

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-11 23:23

Atos had wat bruinige oogjes toen we ze vonden, Aramis en Portos inderdaad lichtblauw :j Dit blijft alleen denk ik niet zo hoor.. kittens hebben vaker blauwe ogen maar goed dat is even afwachten :)

De monsters durven zelfs al met een veertje aan een elastiekje te spelen (die ik vast heb ja ;) ) *\o/*

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 23:56

Wat een schatjes zeg, echt hartstikke leuk om dat te hebben rond huppelen <3

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 21:55

Ah wat een schatjes! Lief dat je ze opgevangen hebt :)
_-:( voor degene die ze heeft gedumpt :(

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 12:28

bedankt voor de leuke reacties allemaal :) Heel misschien (wordt ik nog over teruggebeld) heb ik een stel gevonden dat er graag 2 wil *\o/* helemaal goed natuurlijk, Aramis of Portos blijft bij mij en de andere broertjes mogen dan bij elkaar blijven met een andere volwassen kat. Ik hoop dat dit doorgaat want deze kanjers verdienen natuurlijk alleen een gouden mandje.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 12:35

Ik hoop het ook voor ze, een prima huisje met een baasje en een kattenvriend die lekker veel aandacht aan ze besteedt. Ik duim met je mee :)

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 19:09

update :)

1 van deze kereltjes heeft sowieso een nieuw baasje gevonden, misschien neemt zij de tweede er nog bij, maar de eerste is nu 100% zeker :j welke het wordt is nog niet zeker, ze komen 15 juni kijken en voor die tijd moet ik dus eerst zelf maar de keuze maken welke ik zelf wil houden.... ik vind het alleen zo moeilijk -O-
Morgen krijgen ze hun tweede ontworming, ondertussen gaat er helemaal niets meer naast de kattenbak en zijn ze heerlijk speels. ze vinden me nog steeds niet lief als ik ze wil aanhalen, maar vandaag een uur bij ze in de kamer gezeten en zie hier het resultaat :D

Aramis is zich even lekker aan het wassen
Afbeelding

Portos vindt de veren heel interessant :j
Afbeelding

en zelfs Atos laat zich van een andere kant zien }>
Afbeelding

Hier nog even een filmpje van de musketiers, het komt wel goed met ze!
View My Video

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:12

Uhm, ik zie meteen weer waarom ik geen kittens in huis meer wil.. :o je blijft stofzuigen en dweilen..

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 19:32

haha ja :o ik heb vanmorgen nog gezogen en gisteravond gezogen en gedweild.... zal straks weer mn rondje doen maar kon het niet laten om nu deze fotoś te maken, dit was voor het eerst dat ze zich lieten gaan terwijl ik in de kamer was..

Dus sorry fotokijkers.. de vloer is een bende!

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 19:35

Haha, nou schaam je niet, was slechts ene constatering en een reminder voor mij, heb mijn huis ook weleens zo gezien.. :+

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 06:05

Gisteravond werd ik gebeld dat die vrouw die nog twijfelde er twee wilde :D Wat betekend dat Atos en Aramis naar haar gaan en Portos lekker bij mij blijft om als man in huis mijn andere twee kattendames te beschermen :Y)
Wel een beetje dubbel gevoel.... heb ze er nu al zo bovenop geholpen en ondanks dat je weet dat je ze niet alledrie kunt houden vind ik het toch moeilijk dat er twee volgende week woensdag weer gaan...

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-11 17:38

Het zou ook een beetje raar zijn als je dat niet moeilijk zou vinden. ;) Je hecht je toch al snel aan zo'n diertje. :)) Gelukkig krijgen ze een fijn huisje en blijft er wel eentje bij je waar je dan extra je aandacht op kan vestigen.