De maandag daarna zijn we met ze naar de dierenarts geweest waar ze gezond verklaard en ontwormd zijn. Ze zijn kattenbak zindelijk maar wel behoorlijk bang. Vermoeden is dat ze op een boerderij geboren zijn en tot het moment dat wij ze vonden niet tot nauwelijks in contact zijn geweest met mensenhanden. Gelukkig gaat dit elke dag wat beter
De 3 musketiers zijn nu bijna 2 weken bij me dus vond het wel eens tijd om een ITP topic voor ze te openen!
De eerste dag, met zijn 3en verstopt in de krabpaal...

precies een week later, met zijn 3en in de doos die ik voor ze neergezet heb:

Dan de musketiers natuurlijk even apart
Meet Atos, Atos is onze bangerik, hij heeft de meeste moeite met het wennen aan ons maar ook hij maakt zeker vorderingen!
Ik ben bang maar toch ook wel heel nieuwsgierig!

en zo kijk ik als vrouwtje al in de kamer is maar baasje komt onverwachts boven:

maar dit is eigenlijk mijn favoriete plekje:

Dan hebben we Aramis. Aramis reageert al een stuk beter op ons, hij blaast als je in de buurt komt met je handen maar dat aaien.. Tja dan kunnen we het toch echt niet laten om lekker te gaan spinnen!
zijn lieve koppie

en zo kijkt hij als hij geen zin in je heeft

lekker eten

en ja, ik ben en blijf een baby, en baby's zijn wel eens moe

En last but not least hebben we Portos. Portos is de moedigste van het stel. Zelfs als ik de kamer waar ik ze tijdelijk heb dweil (en ja dat doe ik zeker zoń 3 keer per week, zo'n bende maken ze er dagelijks van
) komt hij steeds stiekem om het hoekje kijken
Kijk mij mooi zijn

Flitsers op camera's zijn niet fijn

jummy jummy

Dat zulke schatten zo achtergelaten zijn kan je natuurlijk niet bevatten, gelukkig doen ze het elke dag een stukje beter en ben ik er van overtuigd dat met wat liefde en geduld dit stuk voor stuk lieve en sociale katten zullen worden
Twee van deze lieverds zoeken nog een fijn mandje, zie daarvoor het topic [EA-OV] 2 kittens zoeken gouden mandje!
De eerste kijkt nog wel erg angstig, de tweede vind ik het leukste eigenljik.
Geen idee waarom.
)
voor degene die ze heeft gedumpt