Nog geen 20 minuten geleden ben ik vrolijk en gezellig met een vriendin van me aan het msnen, toen ik ineens een vage doffe klap hoorde, met daaropvolgend hele vage braakgeluiden. Ik zeg nog heel droog tegen mijn vriendin ''wacht even hoor, volgens mij is er hier een beest aan het doodgaan buiten
''Ik loop naar buiten en hoor ineens buurvrouw huilen en roepen, niet optillen! Hij ademt niet meer!
Ik polshoogte gaan nemen en daar trof ik een kat aan die lag te creperen van de pijn, hij was aan het gorgelen en stikken in zijn eigen kwijl
Hun de kat in een doos gelegd, en met spoed de DA gebeld en alles in de auto gezet.
Nog geen 10 minuten later telefoontje van hun zoon,: de kat was ondereg overleden. Zijn hart had het begeven en hij was dood
Hoe snel kan het gaan... De kat is vanaf het dak van mijn schuur op de schutting geklapt met zijn rug, en daarna op de grond gevallen.. Waarschijnlijk zijn nek/rug gebroken
En dat alles van misschien 3 meter hoog.. Ik ben net weer thuis, buurvrouw is ontroostbaar.. Ik hoop nog steeds dat ik droom

, maar hoe ongelukkig valt een kat als ie er gewoon meteen dood aan gaat