Rust zacht mannetje.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

x_Ilse_x

Rust zacht mannetje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-11 10:39

Hoi bokkers,

Ik open eigenlijk nooit een topic op BB, maar wil het toch even van me afschrijven.
Vorige week kwamen we erachter dat mijn konijntje 2 kleine gaten bij zijn kont had. We zijn meteen naar de dierenarts geweest en die zei dat het waarschijnlijk vliegen zijn geweest die het dus hebben weggevreten zodat ze eitjes konden leggen. We werden naar huis gestuurd met verschillende middeltjes, en een soort anti-parasieten spul om ervoor te zorgen dat er geen maden in kwamen. Als die er al in zaten was het einde verhaal.
We moesten Vlek binnen houden zodat er niet nog meer vliegen bij konden komen, maar omdat mijn broertje en vader allergisch zijn en hij dus normaal gesproken buiten staat kon dit niet. Uiteindelijk heeft de eigenaresse van mijn bijrijdpaardje (dierenartsassistente), heel lief de zorg op zich genomen. Ze heeft vlek nog een keer na laten kijken door een dierenarts omdat het er toch heel vreemd uit zag, en die dacht uiteindelijk dat het een tumor zou kunnen zijn. Ze zou hem goed in de gaten houden, en als er geen verbetering was na een weekje zou hij een spuitje krijgen.
Gister werden we gebeld dat de 2 kleinere gaatjes, 1 groot gat is geworden. Dit was voor ons de druppel.
Ze heeft hem gisteravond naar ons toe gebracht zodat we nog een laatste dagje van hem kunnen genieten, en vanmiddag 5 uur laten we hem inslapen.

Mijn lieve mannetje, we hebben hem al 10 jaar maar het is nog lang zijn tijd niet.
Rende elke dag nog vrolijk door de tuin en achter je aan, jatte eten van je bord als je even niet oplette, en was gewoon zo onwijs lief.
Ik schrijf dit echt met tranen in m'n ogen, maar het is beter zo.
Rust zacht Vlek, ik ga je missen.

Afbeelding Afbeelding
Sometimes you have to be strong enough to let go.

MirandaNH

Re: Rust zacht mannetje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:10

Och wat verschrikkelijk zeg ;( erg veel sterkte gewenst om 5 uur, en daarna natuurlijk ook met dit grote gemis!!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:14

Ach jeetje ;( Wat ziet hij er lief uit zeg. Heel veel sterkte! :(:)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:24

Jeetje wat naar. Laat je de dierenarts nog kijken wat het is of niet?
Heel veel sterkte in ieder geval, ook al is hij al 10 is het nog niet fijn om die keuze te maken.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:29

Ah wat was het een knap konijntje. Toch een mooie leeftijd hoor, maar dat maakt het niet minder verdrietig :( Sterkte!

Lindee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 13:38

ah echt wat vreselijk Ilse ;( heel veel sterkte meissie. :+: