Mijn moeder en ik hebben deze keuze gemaakt en nu het toch echt gaat gebeuren zijn wij ontzettend aan het twijfelen..
In het kort over Diesel zijn toestand: een maand geleden zijn we met hem naar de dierenarts geweest omdat hij elke nacht moest overgeven, de dierenarts kon niets vinden (rontgen en bloed afgenomen) en heeft hem 2 spuiten gegeven die 2 weken werkten. Diesel bloeide helemaal op en werd weer de vrolijke kat die we kennen (spelen met zijn muis,veel actiever), maarja na 2 weken zijn de spuiten uitgewerkt.. Diesel stortte weer helemaal in en werd weer een hoopje 'niets' en sliep weer heel veel.. Nu zijn we 2 weken geleden weer naar de dierenarts gegaan om te vragen wat hij nu wou doen, hij wou hem een dag in de praktijk houden en helemaal onderzoeken (meer bloed afnemen, kattenprofiel en op bekende kattenziektes testen) dit kost rond de €300. We hebben heel lang thuis overlegt en we hebben uiteindelijk besloten om hem in te laten slapen
we willen hem het leed niet aan doen om hem helemaal binnenste buiten te laten keren en waarschijnlijk komt daar toch niet iets goeds uit en misschien moet die dan nog wel de rest van zijn leven aan de medicijnen zitten.Nou hebben we hem 5 jaar en uit het asiel gehaald, hij heeft een superleven bij ons gehad. Het is en blijft ons lieve mormel!!
Ik hoef absoluut geen boze reacties want we hebben het hier al moeilijk genoeg mee!
Alvast bedankt dat jullie dit wilden lezen.
Diesel in de winter van 2010
maar je zou na 2 weken (dat de spuit is uitgewerkt) toch wel verschil moeten zien? naar mijn idee gaat het alleen maar slechter..
daarom hebben we hem toen ook uitgekozen, vanwege zijn katerkop. Op deze foto zoet hij er ook goed uit!