Ik kom hier even mijn ongeloof neerschrijven...
Een heel aantal jaren geleden heeft mijn tante een hond overgenomen van een vrouw die echt niet goed voor hem zorgde. Hij was mager, had geen plaats om te spelen, moest altijd in een hok zitten. Het gaat over een prachtige Golden Retriever.
Mijn moeder zag dit en wist dat mijn tante wel een hond zocht. Kwam allemaal super goed uit, en de hond was ook door het dolle heen. Iedereen blij dus!
Mijn tante moest door persoonlijke redenen na een aantal jaren verhuizen naar een appartement en toen kwam Jim (de hond dus
) bij ons terecht. Een hele fijne tijd gehad samen. Het is echt een prachthond.Na 2 jaar nam mijn tante hem terug bij haar, waar hij nu nog steeds is.
Enkele weken geleden ging hij op wandel en werd hij gevangen door de politie. Die lazen zijn chip, en hou je vast ...
Volgens zijn chip is Jim 17 jaar oud !!!!????
Hoe kan dit nu??
Zijn we even aan het rekenen gegaan ... De vrouw waarvan mijn tante hem had zei dat hij 4 jaar oud was.
In tussentijd is mijn tante bevallen van een tweeling die nu 10 jaar wordt. Maar toen had ze Jim al 2 jaar ...
Uitgerekend zou dit dan inderdaad kunnen kloppen.
Maar dit is toch echt onwerkelijk!!!
Ondertussen gaat dit zijn laatste zomer worden denken we. Hij is echt erg mager aan het worden. Hoort NIKS meer en reageert enkel op gebaren. Nochtans pootje geven, rondlopen gaat allemaal nog heel goed, in traag tempo natuurlijk
En hij vindt toch nog de kracht om er op zichzelf op uit te trekken.
Ik kan het erg moeilijk geloven dat hij al zo oud is! Hebben jullie dat al eens meegemaakt??
Heb spijtiggenoeg hier geen foto van hem.
Groetjes!

. Zalig om je maatje zo lang bij je te kunnen hebben
.