Daar ben ik nog nooit geweest eerlijk gezegd, hoe groot is die ongeveer? Ik ben op zoek naar een winkel ongeveer zo groot als de divoza, zodat we lekker kunnen rondkijken.
__danielle__
Geplaatst: 23-05-11 13:02
nou het is wel de grootste in mijn omgeving die ik ken. divoza ben ik nog nooit geweest maar ze hebben wel 2 verdiepingen en verkopen van alles voor aquaria, vogels, honden, katten, knaagdieren en paarden. ik vind het een mooie grote winkel.
Is de jumper omgebouwd dan? In mijn beleving hadden ze alleen begane grond. Of ik ben nooit verder gekomen dan de paarden en knaagdierenafdeling, dat kan natuurlijk ook
__danielle__
Geplaatst: 23-05-11 13:06
het vissenspul en de grote hondenmanden e.d. staan boven. de rest beneden.. en ik ben er voor het laatst een maand of 3 geleden geweest geloof ik. hij is nu wel ietsje kleiner denk ik want ze hebben wat ruimte moeten maken voor de nieuwe aldi daar, maar dan nog is het volgens mij in omgeving leeuwarden/sneek/heerenveen/drachten de grootste...
Oh daar zijn wij laatst wel geweest volgens mij. We gaan nu naar drachten, een paar winkels bekijken en misschien ook welnaar de kinderboerderij, haha, hoezo een verveeldag.