Winkel gezocht...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jenny21

Winkel gezocht...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 06:28

Ik ben opzoek naar een winkel die een groot assortiment heeft aan konijnenverblijven, het liefst in Limburg of Brabant?

Ik heb via Google gezocht en om daarbij uit bij dierenverblijf en dierenspeelplezier.
Alleen deze zaken liggen beide in Zeeland en ik vraag mij af of het de moeite waard is om daar 1,5 uur heen te rijden??

Nu zullen vele denken: Bestel gewoon via internet! Maar ik wil het de hokken graag zelf even zien. Vind het moeilijk de grote in te schatten. Vaak blijken ze toch, in mekaar gezet, kleiner te zijn..

Dus wie o wie?? Waar ligt een zaak met groot ass. konijnenverblijven? *D

sunny_l0ve

Re: Winkel gezocht...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 08:36

Lastig, maar als je echt voor een goede kwaliteit hok wilt gaan zou ik een hok nemen van het merk Castle. De andere hokken is vaak gemaakt van 'lekker' hout waardoor de konijnen het opvreten. Over het algemeen zijn ze ook niet zo sterk die hokken. Castle is wel duur, maar je kunt zelf aangeven of je de onderkant dicht wil met 2 deurtjes erin of 1 deurtje enz. Ik heb er nu een thuis die is 1.54 m lang.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:36

Ik zelf woon in zeeland en ben naar Yerseke gereden (www.dierverblijven.com geloof ik) voor een konijnen hok! Ben er erg te vrede over!
De hokken stonden er bijna allemaal (en anders leken ze er op, bijv. 1 met een ren van onder ipv. een bak van onder!)
Als jij weet wat je wil en je belt naar daar zodat je zeker weet dat het er ook is zou ik er wel naar toe rijden.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 09:39

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 16:14

nine1987 schreef:
http://www.huisdiergigant.nl
Die liggen in Beek..

Volgens mij stoppen hun ermee... Winkel is steeds dicht, enkel na afspraak??
Op de site staan nu ook lang niet meer de hokken die ze ervoor hadden...

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 16:15

sunny_l0ve schreef:
Lastig, maar als je echt voor een goede kwaliteit hok wilt gaan zou ik een hok nemen van het merk Castle. De andere hokken is vaak gemaakt van 'lekker' hout waardoor de konijnen het opvreten. Over het algemeen zijn ze ook niet zo sterk die hokken. Castle is wel duur, maar je kunt zelf aangeven of je de onderkant dicht wil met 2 deurtjes erin of 1 deurtje enz. Ik heb er nu een thuis die is 1.54 m lang.

Castle, Hmmm ik ga eens kijken waar dit te vinden is en wat zoiets kost :D

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:22

www.hokkenstunter.nl zit alleen wel in Gelderland, maar ik ben er zeer tevreden over.
Goed prijs, en de konijnen eten niet van het hout. Heb de hok nu twee jaar en ziet er nog super
netjes uit!

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 16:36

Net even gekeken bij de hokken van Castle en, naast dat het vrij kleine standaard hokken zijn, zijn ze ook gigantisch duur!!!
Zag een kippenhok wat eventueel wel zou kunnen, kost deze 1600,-!!!

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 16:40

KletsKoekje schreef:
http://www.hokkenstunter.nl zit alleen wel in Gelderland, maar ik ben er zeer tevreden over.
Goed prijs, en de konijnen eten niet van het hout. Heb de hok nu twee jaar en ziet er nog super
netjes uit!

Hier zou alleen hok Bjorn in de buurt komen, enkel weet ik niet hoe groot het nachthok zal zijn??
(wordt voor een koppel GROTE konijnen!)

MickeyenVici

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:43

Ad van Nunen in Oirschot die hebben een winkel en een hele grote showroom op het industrieterrein.
Is echt de moeite om te kijken check hem maar eens via google! *D

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 16:45

Wij hebben bij dierenspeelplezier een kippenhok gekocht, maar ze hebben ook ruime keuze konijnenhokken. Goede kwaliteit en wij zijn nog steeds tevreden. Wel moet je eerst even bellen voordat je er naartoe rijdt.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 20:46

Imo is geen enkel hok groot genoeg. Zorg voor een warme slaapplaats, en bouw er dan zelf een grote ren bij aan! Werkt veel beter, heb je gelukkiger konijnen en is ook nog goedkoper.