Nou dat was toch wel zielig, ook voor Siz, dus zijn we op zoek gegaan naar een kleintje erbij.. Dat werd Elmo (de rood-witte).
Twee katten vonden we wel zat en ze konden goed met elkaar opschieten dus dat was mooi..
Nou hadden wij vier jaar geleden een kitten, die was aan komen lopen en de eigenaar is niet meer gevonden toen, en die hebben we laten ineenten,chippen,ontvlooien,ontwormen ed... en toen na zes weken nam meneer een sprint naar buiten en hebben we hem nooit meer terug gezien..
En toen ging de telefoon van de week.. Mevrouw uw kat is gevonden. ' kat gevonden?... volgens mij zitten ze allebei gewoon thuis?' Nee, Gijs..! Nou ja, hij was toen van mijn moeder en zij wilde hem nu niet meer hebben.. (ze heeft er ook al twee, en omdat het al 4 jaar geleden was en we hem maar 6 weken gehad hadden).
Nou was het ook nog eens zo dat hij echt een uur hier rijden vandaan is gevonden, en hij heeft nog maar drie poten!!! (toen die bij ons weg ging hadtie er nog 4)
Maargoed, hij zou in het asiel gezet worden enzo.. maar ik vond het natuurlijk allemaal weer zielig, dus zijn we hem ook op gaan halen en zo zitten we nu met drie katten! En het is best een gezellige bende

Apart zeg dat je je kat opeens na 4 jaar weer terugkrijt... Dat is toch iets wat je echt niet meer verwacht...