Deze honden zijn nagenoeg niet opgevoed, maar zitten voor de deur om naar binnen te mogen kennen ze wel.
Dit zijn ze. ( het hondje wat ligt is mijn Dhani )

Dit is even een kopie uit mijn WWW op Hyves. ik zal proberen hem zo duidelijk mogelijk op te stellen

Pfff heb ik dat.
Kom ik terug met de honden lopen. En sta voor de deur.
De hondjes moeten dan netjes zitten en wachten tot ik naar binnen ga en tot ik toestemming geef om naar binnen te mogen.
Dus de hondjes zitten netjes voor de deur. Ik loop naar binnen.
En op eens zet Saveri het op een lopen. Hup Yari er achter aan, en daar gingen ze met zn tweetjes ik roepen en doen. Maar niet eens omkijken en gewoon gaan met die banaan.
4 wegen overgestoken in volle vaart
en ik maar hopen dat het goed ging. Een man had ze zien rennen en is er met de auto achteraan gereden.
Ze stopten bij een speeltuintje en daar heeft die man ze in de gaten gehouden tot hij een eigenaar zag lopen.
En daar was ik dan! Zeker 1 KM verder, Saveri kwam uiteindelijk naar me toe gerend
. En maar blij roepen YARI!! KOM DAN!!! KIJK IS!!! KOEKKIE!!!! nee hoor meneer zet het gewoon weer op een lopen! Uiteindelijk heb ik Dhani naar Yari toe gestuurd van ga jij hem maar halen.
Toen is Yari een voortuintje in gelopen en ging bij een voordeur zitten kijken. Toen heb ik hem eindelijk te pakken gekregen.
Uiteraard hebben ze niet op hun flikker gehad. Hoe kwaad ik ook was.
Maar anders komen ze de volgende keer helemaal niet meer. Maar het was wel weer even de schrik van mijn leven.
Ja zei een bekende tegen mij. Ze hebben toch een chip?
Ik zo ja! Maar als ze dood gereden worden heb je niet zo veel meer aan die chip he!!

Pfff al met al ben ik zeker 1,5 uur bezig geweest om ze weer te pakken.
en ik ben zo ontzettend blij dat ik mijn moeder niet heb hoeven bellen van je hondjes zijn weg gelopen.
Saveri is het linkse hondje, en Yari de middelste
Sorry ik moest het even kwijt
misschien kan ik weer lachen als ze zijn vertrokken