En wat voor eigenaardigheden hebben je dieren??
Ik zag Maxi mijn yorki in een dierenwinkel vanuit de auto zag ik iets raars heen en weer springen en ik ging kijken. Daar zag ik Maxi in een kooitje zitten en ik aaide hem toen de winkeleigenaresse kwam en zei niet doen , hij bijt. Nou mij dus niet
en heb ik hem meegenomen , hij is 16,5 jaar bij ons geweest
Roc heb ik bij een fokker gekocht. We hebben eigenlijk altijd straathonden opgevangen en de hond voor Roc hebben we maar 2 jaar gehad. Toen ze hem aan ons gaven had hij leishmanosis, prostaatkanker en nog wat dingetjes. Toen we hem in moesten laten slapen, konden we niet wennen aan een leeg huis, dus naar een fokker gegaan en daar kon ik kiezen uit Roc en nog een broertje van hem. De fokker bleef maar doorpraten over broertje hoe goed enz die was, dus ik dacht, dat klopt niet , ik neem de ander
En zo kwam Roc in ons leven, mijn alles
Hij is nu 10 en helaas ziek.
Na de dood van Boabdill, mijn spaans-arabische paard, wilde ik geen paarden meer. ik was er kapot van. 15 jaar mijn maatje geweest. 3 Jaar heb ik het volgehouden, toen zag ik Huug op internet staan en ik had gelijk zo iets van dat paard wil ik hebben. Daar kwam nog bij dat hij zich prachtig bewoog
Mijn zus en zwager gebeld of ze wilden kijken(want ik woon in Spanje) en die belden me een paar uur later op van, niet schrikken, we hebben ja gezegd voor jou, want hij is zo mooi en lief
Ik heb hem gekocht en hij is zo lief

edit: Per ongeluk verkeerd geplaatst, kan een mod dit even verplaatsen??? Bedankt!!

) en konijn nummer twee komt uit de opvang.. en binnenkort krijg ik hopelijk een pup van een geweldige fokker
). Pak en beet 8 weken oud. Bij niemand vond ze rust maar bij mij op schoot viel ze gelijk in slaap. Na der powernap was ze weer aan het donderstralen en viel ze in de vijver. Vandaar dat ze Bluppie is genoemd. Want vlak na die val mocht ik haar hebben! En daar heb ik nog steeds geen moment spijt van. Alhoewel ze continu mauwt.. Ook op comando. Op comando kan ze ook neerploffen. Zo Schattig,

), en de puppies uit dat nest hebben wij echt helemaal zien opgroeien van wurm tot echt pupje. Ik was namelijk straalverliefd op die puppebolletjes, en vond het dus ook hélemaal niet erg om elke week foto's te komen maken voor op de website
Asiels in NL afgegaan, maar daar zaten helaas alleen verknipte honden die niet bij kinderen en katten konden, of die simpelweg de boel afbraken als ze even alleen thuis waren. Daarom heb ik een 'blanco' hond van anderhalf jaar die als pup al in het asiel te Spanje zat geadopteerd.