dus ergens de auto langs de weg gezet motorkap open en ja hoor daar zat een super schattig klein poesje, maja mevrouw was sneller dan ik en kroop dus door de motor onder de auto door , en rende de straat over de struikjes in , en ik zou ik weer niet zijn als ik da poesje natuurlijk niet zo kon laten zitten. dus ik in me goeie kleren in de struiken tussen de hondestront aan t zoeken enzo. Komt er ineens een ( leuke) jongen aan , en die zegt heb je m al te pakken , heb gezien wat er gebeurde , dus die helpen zoeken.
Beestje zat helemaal in de struiken verstopt phhh en ga maar een zwartwit poesje zoeken in donkere struiken maar had haar gevonde maar was zo weer weg gelukkig zat Niels ( de leuke jongen )achter haar aan en die kon haar pakken.
Ik ben met haar naar de dierenarts gegaan , ze is 5 weken oud, vermagerd en rook niet al te fris.
Heb besloten haar mee naar huis te nemen om op te knappen. Ze zit momenteel appart in een bench omdat ik nog andere katten heb en er eerst gekeken moet worden of ze geen ziektes bij zich heeft.
Ook is ze gewassen en behandeld voor wormen en luis etc.
de naam die ze gekregen heeft : Roma
het gaat heel goed met haar , kan haar nu rustig aaien en als ik bij haar op de kamer zit ( mijn computer staat daar ) dan kletst ze je de oren van de kop af.

zo cute 
those made my day
Die oogjes, ik hoop dat je haar houdt en dat ze een heerlijk leven tegemoet gaat
Het is zo'n schatje!! 
( mensen ze is niet met andrelon gewassen hoor voor de duidelijkheid )