Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

), uitkomst voor onze hond, makkelijk toe te dienen en werkt heel snel. risky schreef:Onze duitse herder pup liep vanaf een maand of 3 af en toe mank en omdat dit steeds erger werd hebben we foto's laten maken van zijn voorpoot.
Hij bleek last te hebben van zeer extreme groeipijn en we moesten hem matacam gaan geven om zijn pijn te stillen, hij ging weer goed lopen en werd weer een vrolijke pup die meer deed als alleen maar liggen, na een half jaar zijn we gestopt om te testen of hij het nog langer nodig had maar dat was gelukkig niet het geval.
In ons geval en zeker voor onze hond was metacam een uitkomst.
Als ik nog eens een dier heb met zo een probleem kies ik liever voor een spuitje terwijl hij geen pijn heeft. timokyana schreef:mazzeltje, kan ik kreupeldier ook mailen (de rontgen).ik zou niet graag voor niets willen gaan .
Buddy moet altijd een korf om bij onderzoeken,hij is ontzettend angstig en dit uit zich in angstbijten namelijk.
helaas hielp rimadyl niet.trocoxil houden we nog achter de hand omdat hij het daar tot nu toe het beste op deed.
Ik ga morgen previcox ophalen, de metacam werkt helaas niet en hij is slechter als voor het starten met metacam.
yeye, inslapen is voor mij nu nog geen optie...Ik wil alles geprobeerd hebben en ik geloof dat mijn hond nog kwaliteit van leven heeft.
De onze had ook allerlei vergroeiingen waaraan hij geopereerd is. Heel de gewrichten af geschraapt maar het mocht allemaal niet helpen
timokyana schreef:Om op kreupeldier terug te komen,ik lees op haar site dat zij gewrichten etc recht zet.echter is dit denk ik op buddy niet van toepassing.zijn gewricht is volledig vergroeid en hij mist de helft er van.
ik denk niet helaas dat dit de oplossing gaat zijn.