Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Helemaal behendigheid niet. Als je ziet wat daar allemaal fout kan gaan zonder goede begeleiding... Nee hoor, absoluut niet
. ook bedankt voor de minder positieve. we hopen dat jullie nog flink door blijven stemmen! Nikki__ schreef:Buiten de gevaarlijke toestellen... Hoe weet je hoelang je moet opwarmen als je nog nooit training hebt gehad? Hoe weet je dat die toestellen gevaarlijk zijn? Hoe weet je hoe je de tunnel aanleert? Echt niet elke hond gaat daar zomaar in... Ga je hem forceren? Heb je geduld? Gooi je de tunnel vol met koekjes? Ga je er zelf doorheen? Enz.
Paaltjes idem. Sleur je hem er doorheen of oefen je wat langer? De band, klinkt als een makkelijk toestel, maar is zonder begeleiding gewoon gevaarlijk.
Hoe weet je hoe hoog de hond mag springen? De meeste honden springen te hoog, en dat is weer belastend.
Er komt een hoop meer bij kijken dan alleen even leuk oefenen.

amanda1980 schreef:dit is dus niet als vervangen van de hondenschool onderbegeleiding van trainer maar als aanvulling om extra met je hond bezig te kunnen zijn wanneer het jou uit komt. uiteraard zijn ook mensen die niet op les zitten welkom
Cassidy schreef:amanda1980 schreef:dit is dus niet als vervangen van de hondenschool onderbegeleiding van trainer maar als aanvulling om extra met je hond bezig te kunnen zijn wanneer het jou uit komt. uiteraard zijn ook mensen die niet op les zitten welkom
Kijk, en dat zou ik nou net niet doen. Als je de mogelijkheid wilt bieden om op terrein een keertje extra te gaan oefenen, naast de lessen, zou ik dat als klant alleen maar fijn vinden.
Maar het terrein openstellen voor mensen die verder niet bij me lessen (of gelest hebben) zou ik niet doen.
Citaat:amanda1980 schreef:
dit is dus niet als vervangen van de hondenschool onderbegeleiding van trainer maar als aanvulling om extra met je hond bezig te kunnen zijn wanneer het jou uit komt. uiteraard zijn ook mensen die niet op les zitten welkom
Kijk, en dat zou ik nou net niet doen. Als je de mogelijkheid wilt bieden om op terrein een keertje extra te gaan oefenen, naast de lessen, zou ik dat als klant alleen maar fijn vinden.
Maar het terrein openstellen voor mensen die verder niet bij me lessen (of gelest hebben) zou ik niet doen.
abeltje_xx schreef:Citaat:amanda1980 schreef:
dit is dus niet als vervangen van de hondenschool onderbegeleiding van trainer maar als aanvulling om extra met je hond bezig te kunnen zijn wanneer het jou uit komt. uiteraard zijn ook mensen die niet op les zitten welkom
oh das jammer, ik dacht dat het hier ging om een (hypothetisch) oefenveld waar je ( eventueel tegen betaling aan de poort ofz) met je hond kon gaan oefenen.
maar het gaat dus om een bestaande school die dit als extra mogelijkheid aanbiedt?
heel leuk voor de mensen die er al lessen, maar dan zou ik toch niet komen. wij hebben al les en dan zou het voor ons dubbelop zijn.