Tips gevraagd voor hondje met 'slofpootje'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Koekje_

Tips gevraagd voor hondje met 'slofpootje'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 20:04

Onze oude Jack-russel heeft een paar weken geleden een trap gehad van een paard. Gelukkig is het goed gegaan, maar er is een zenuw geraakt. Hierdoor loopt hij iets scheef en sloft hij een beetje met 1 voorpootje. In eerste instantie niet zo'n probleem, maar doordat hij ook veel buiten loopt slijten zijn nageltjes heel snel af. Nu is het zelf zo erg afgesleten dat het een klein beetje bloed als hij buiten is geweest.

Nu had ik als ideetje om een sokje om te doen, dus had ik van rekverband een sokje om zn pootje gemaakt. Maar jullie raden het waarschijnlijk al, na een paar uur zakt het af!

Dus ik dacht misschien heeft iemand hier tips/ideeën/suggesties wat ik om zijn pootje kan doen :) Want nog een paar weken zo en hij heeft geen nageltjes meer over ben ik bang..

Freedom1

Re: Tips gevraagd voor hondje met 'slofpootje'

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:05

je kan zo'n sokjes kopen in de dierenwinkel? ik dacht dat ik die al heb zien liggen?

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 20:07

Oh top! Zakt die niet af? Hondje vindt het zelf ook niet echt leuk, dus moet wel beetje goed vast zitten, anders trekt hij hem zelf af namelijk..

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:10

ik denk dat die gemaakt zijn om niet af te vallen ;-)! Ik heb er wel geen ervaring mee maar ik weet dat ze bestaan. Sommige mensen gebruiken die vb al het sneeuwt om er dan toch met te kunnen wandelen

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 20:15

Super dankjewel +:)+ Ik ga binnenkort even naar de dierspeciaalzaak in de buurt :)

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:26

graag gedaan! :) . Hondje zal zich zo ook comfortabeler voelen en jij bent gerust!