vanochtend kwam me moeder , volgens mij ligt maus dood te gaan omdat alle andere katten hier zo ontzettend raar deden . meestal doet maus dat wel eens vaker dus maakte me niet zo druk . maar ergens stiekem toch wel een beetje bang dat het dit keer echt zou zijn . ik op bed gaan liggen en onder het bed gekeken mausje lag idd raar , van bed afgesprongen en eronder gegaan , ik zag haar nog iets ademen en tikte haar aan maar geen reactie meteen me zus gebeld die naar boven toe kwam en maus onder het bed vandaan haalde , maar dat het niet goed was wisten we zeker , me vader gelijk de da gebeld da zei dat onze kat idd aan het doodgaan was . ze zijn meteen naar de da geweest buiten tilde ze nog een keer haar hoofd op wat er verdrietig was om te zien bij de da heeft ze eindelijk haar prikje gehad maus was al dood maar haar hart wilde niet stoppen lieve maus we vergeten je nooit en hebben 15 jaar van je mogen genieten , je was een lieverd en soms kon je een bitch zijn da zei dat je waarschijnlijk aan een hypo bent gestorven terwijl er vanochtend toen je je prik kreeg nog niks aan de hand was ga nu maar lekker slapen , je hebt gelukkig geen pijn meer maar we gaan je allemaal heel erg missen Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug dan klommen we hoog de hemel in en brachten je mee terug als sterren konden spreken als sterren konden zien zou je dan vanavond heel even willen zwaaien en twinkelen als een groet zodat wij hier beneden weten hoe het zonder jou verder moet r.i.p maus