ik heb een vraagje.
ik heb 9 december 2010 een conflickt gehad.
betreft onze hond.
toen ik de hond uit liet trok de hond ineens zo hard aan de riem.
waar door ik hem een rustige tik met de hand tegen zijn flak aan heb gegeven. meer een tikje vann let eens op mij als een tik die echt bestrafend was.
dit heeft 1 vrouw gezien samen met haar zoontje van een jaar of 8.
een dag later politie aan de deur.
nadat hun uit gelegt hadden wat er aan de hand was heb ik mijn verhaal gedaan.
niks aan de hand verder. en hun moesten er zelfs om lachen. (hond lag met zijn kop op mijn schoot teslapen. niet echt iets wat een hond doet die je mishandelt)
maar goed zou er verder niks meer van hooren zaak was af volgeens hun.
ze zouden die vrouw nog even op de hoogte brengen en daar zou de zaak mee afgerond zijn.
niets was minder waar.
2 weken later dieren bescherming aan de deur gekregen.
heb die man netjes binnen gelaten zo dat me kat niet zou ontsnapen.
en hem een kop koffie aan geboden.
ben op de bank gaan zitten en weer kwam de hond meteen bij me liggen met zijn hooft op mijn schoot (ies wat hij graag deed)
hij uitgelegt dat hij een melding had gekregen over dat ik de hond had mishandelt.
en weer had ik netjes uitgelegt wat er gaande was.
wel mijn verhaal was geheel tegen strijdig met wat de melder had gezegt.
ik had hem namelijk meerdere malen met de riem geslagen

en er zou de ook meerdere getuigen zijn
hem even heel vriendelijk gevraagt of hij ooit een hond had gezien die zo lekker bij zijn baas op schoot ligt te pitten terwijl hij mishandelt wordt?
nee had hij nog nooit mee gemaakt.
hond zag er verder ook prima uit hij bedankte mij voor mij kant van het verhaal en zou het zo bij de officier bij de justie leggen.
heb hem verzocht er ook even bij te zetten dat de politie is geweest en dat die zeiden dat ik er niks meer over zou horen en dat hij dit kon contreleren bij het desbetrevende bureau dit zou hij ook doen.
nu krijg ik net een brief van het centraal justieel incassobureau en dacht nog goh me eerst auto bekeuring

tot ik naar het bedrag keek

voor het mishandelen van de hond.

dit kan ik dus echt niet betalen.
ik red dat gewoon niet met mijn inkomen.
bezwaar maken kan niet dan moet ik weigeren betalen tot ze me voor de rechter slepen.
en een betalings regeling trefen is ook onmogelijk.
weet iemand wat ik kan doen?
ik heb niks aan reactie's als
en terecht, ik zou mijn dieren nooit met opzet pijn doen !!!!!!!!
sorry mods als het verkeerd staat