2e hondje erbij maar mag niet van ouderss?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

NZ92

2e hondje erbij maar mag niet van ouderss?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 13:54

Ja en nu denken jullie vast allemaal dat dit een topic is van een meisje van een jaar of 12/13 maar nee
ik ben 19 :)

Sinds eind maart vangen wij een hondje op voor een stichting een onwijs lief pupje het was de bedoeling dat er een baasje voor haar werd gevonden en wij weer een ander hondje op konden vangen. Nu zit het zo ik ben zo verliefd geworden op dit hondje ze is zo schattig en het klikt erg goed met onze eigen hond en katten dat ik haar niet meer kwijt wil..

Maarja nu mijn ouders ik woon nog thuis en die willen geen 2e hond erbij.. s.hit happens dus..:(

wat zouden jullie doen in zo'n geval?

lynne_berna

Re: 2e hondje erbij maar mag niet van ouderss?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 13:55

Je erbij neerleggen, je woont nog thuis dus heb je de regels van je ouders te volgen.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 14:04

Heel begrijpelijk eigenlijk. Je woont nu nog bij je ouders, wat als je straks op jezelf gaat wonen? Kunnen beide honden dan met jou mee? Of is de eerste hond van je ouders en blijft deze daar ook wonen? Dat zou kunnen betekenen dat de tweede hond dus ook daar moet blijven, want maatjes moet je niet uit elkaar halen. Dan zitten je ouders dus met 2 honden, wat ze dus duidelijk niet willen. Er bij neerleggen dus.....

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 14:06

De 1e hond is inderdaad van ons allemaal en zou dus gewoon in het ouderlijk huis blijven. Als ik op mezelf ga wonen ligt eraan wat/waar etc. dan zou er opzich wel 1 hond met mij meekunnen. Hmm de honden zijn nu toch al maatjes? kunnen we ze toch ook niet meer uitelkaar halen?

Tis een poedersuiker..

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 14:11

Nou ik zou dus echt niet opgeven.....maar ja ik zal eerlijk zijn ik kreeg het vroeger ook niet voor elkaar dus heb gewacht tot ik op mezelf woonde. En het meest zure daaraan was nog wel dat toen ik een nestje had, mijn moeder notabene een hondje wilde!!!!!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 19:01

Als je op jezelf zou gaan wonen zou je deze hond ook meenemen, wat betekent dat de honden in principe ook uit elkaar moeten... ik zou daar dus even doorheen prikken, je kunt inderdaad niet tegen je ouders regels ingaan.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:46

daffodil schreef:
Nou ik zou dus echt niet opgeven.....maar ja ik zal eerlijk zijn ik kreeg het vroeger ook niet voor elkaar dus heb gewacht tot ik op mezelf woonde. En het meest zure daaraan was nog wel dat toen ik een nestje had, mijn moeder notabene een hondje wilde!!!!!

Bij mij thuis precies hetzelfde, we mochten nooit een hond omdat mijn ouders bang waren dat alle zorg op hun neer zou komen. Wat was het eerste dat ze deden toen we allemaal uit huis waren, een hond nemen :') Met een kat hetzelfde, mijn vader houdt niet van katten zei hij altijd, nu heeft hij er 2 :')