dierentolk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sita12

dierentolk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 08:26

hoi hoi

heeft iemand ervaring met een dierentolk die door middel van een foto werkt?
ik ga hier 30 mei naar toe en ben benieuwd hoe jullie er over denken of ervaringen er mee hebben

mvg

sita12

Re: dierentolk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 12:34

niemand ?

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 15:31

Ik ken 2 vriendinnen die er heen zijn gegaan om zich er zelf ook voor open te stellen en zij krijgt ook dingen door. Ik sta er zelf toch nog wel een beetje sceptisch tegenover, ik zou het zelf niet snel doen. Ik zou het wel willen geloven, maar vind dat lastig. Als ik zelf zeg maar 'die gave' zou hebben dan zou ik er namelijk niet onwijs veel geld voor vragen. Maar goed, dat is persoonlijk.
Veel plezier in ieder geval, ik ben benieuwd hoe het was!

caroline_max

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 15:34

Ik heb zelf een zeer goede ervaring met een 'dierentolk', die heeft mijn (nog levende) hond een aantal vragen gesteld. Daardoor konden we gericht hulp zoeken (medisch), en inmiddels is hij weer super fit!

laurahi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 14:13

Ik ben zelf dierentolk, maar vind ook dat er niet zo hoge kosten aan moeten zitten.
Het zou voor iedereen mogelijk moeten zijn om af en toe een reading van hun dier te laten doen.
Zo krijg je namelijk meer inzicht in en een betere band met je dier.
Ik heb al vele baasjes en dieren mogen helpen en vind het heel mooi om te doen.

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 22:27

Ik doe dit ookwel eens voor mensen, maar vind dat het bedrag leuk moet blijven, onkosten, maar als ik zie wat sommigen durven te vragen. Via een foto is makkelijker als in t echt omdat je dan rustig kan focussen zonder omgevingsfactoren of een nerveus baasje.

laurahi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 11:20

Bij mij ligt het eraan. Ik vind het bij een dier met de eigenaar erbij ook erg prettig. Omdat je dan het makkelijker naar de eigenaar over kan brengen en er dus ook minder snel interpretatie fouten ontstaan.
En wanneer er vragen van de eigenaar tijdens de reading zijn kan je ze ook meteen vragen. En is het voor de eigenaar ook prettiger/directer en minder sceptisch.