Maar ik vraag me af of ik de enigste brokkenpiloot van een hond heb..
Onze rottweiler heeft een bewogen leventje achter de rug met haar 3 jaar.
De eerste 5 maanden bij de fokker gezeten die (wel met stamboom) fokte maar
besloten had ermee te stoppen dus niet meer naar zijn laatste pups omkeek.
Via een omweg is ze bij ons gekomen. Voernijd, dwangmatig schaduwjagen, niet aan
de riem kunnen lopen, niet kunnen spelen, niets kennen (dus ook geen auto's, andere honden
e.d.) oftewel, Alles was eng. Ik inclusief.
Binnen een paar maanden was deze 'valse' hond omgetoverd tot een sukkeltje eerste klas.
Het speelt en doet met onze 2 andere honden (notabene chihuahua's), gaat mee naar het werk, naar
het land (plantenkwekerij), paard e.d. en snapt zelfs voortaan hoe een kongwobler werkt. Het mag een wonder heten!
Maar het lijkt wel of het ons Quincy niet gegund is. Zo heeft ze op het land een keer zoveel naar binnen staan schransen
dat er een verstopping zat. Dus naar de da, echo gemaakt infuus erin en klaar.
Mevrouw dacht dat ze padden kon eten, nou geloof me, die hond was zo stoned als iets (en ik schreeuwde heel
de buurt bij elkaar omdat die gore pad nog leefde...)
Zo vond ze ook ons konijn leuk, die ze dus door het gaas ging likken.. Met als gevolg dat ik weer naar de dierenarts kon
om haar tong te laten hechten. Waarna de eerste hechting niet heeft gehouden waardoor ik nu een rottweiler heb met een
scheur in haar tong. Ga dat maar eens aan mensen uitleggen... Ja uuuh die scheur, ze vond het konijn lief maar het konijn haar niet
En nu, nu heeft ze ineens een bult van een cm of 5 op de zijkant van haar rug.. Ik hou haar altijd goed in de gaten en daarbij is ze
2 weken geleden geent en dus helemaal nagekeken. Deze bult is dus in razend tempo op komen zetten.
De bult is redelijk hard, maar zit niet vast aan het bot (ik kan hem bewegen).
Ik ben al bij de dierenarts geweest. Heb in de middag gebeld en kon er net meteen terecht dus het biopt is al genomen. Binnen een week krijgen we de uitslag.
Heeft iemand hier enig idee wat dit zou kunnen zijn? Iets onschuldigs of kan het ook ergen uitpakken?
( mochten er mensen zijn die de 'bult' willen zien, ik kan proberen er een foto van te maken als het dan duidelijker is)
Ik kan een hardzak en een taaie zijn, maar begin me nu toch wel wat zorgen te maken, want wil mn maatje niet kwijt..
Willen jullie meeduimen voor deze lieve brokkenpiloot in de hoop dat het nu een keertje meevalt..?
Bedankt..!