Ergeren jullie je daar ook vreselijk aan?!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mas schreef:Ik erger me aan zowel kattenstront in mijn tuin van andermans kat als aan hondenpoep overal op straat. Mijn hond weigert om zijn behoefte ergens anders te doen als op het gras (uitlaatplaats) dus dat is wel prettig. Maar soms zie je enorme bolussen midden op de stoep liggen, dan denk ik; heb dan tenminste nog het fatsoen het even in de goot te schuiven ofzo.
Da's pas handig. En dan nog vaak op dezelfde plek ook. Ben de tuin nu aan het hernieuwen, grasjes gaan weg er komt houtschors maar het hoekje waar ze altijd gaan ga ik gewoon lekker potgrond voorzien of fijn zand. Makkelijk netjes te houden voor mij, en nog zo leukvoor de buren, hoeven zij ook geen last te hebben.
als ik snel genoeg ben en haar in de berm geparkeerd krijg dan laat ik het liggen, en als het op straat komt, dan stap ik a en veeg het aan de kant in de berm of in de sloot.

Citaat:Overigens het asociaalste vind ik nog, wij hebben een open, gezamenlijke achtertuin. Staan in een vierkant woningen omheen maar het is dus in principe privéterrein van die woningen, hoewel toegankelijk voor iedereen. Onze achtertuin, zit dus gewoon in de vaste ronde bij sommige mensen. Heerlijk als ik 's zomers de achterdeur opendoe en de walm van een paar 'lekkere' flinke bolussen komt me tegemoet. Helaas inderdaad zitten er geen nametags aan, want ik ben zwaar geneigd ze netjes 'terug te brengen'
Vind katten best leuk, maar niet in mijn tuin! Dus dan ook de honden ineens los of een emmer water.
), we hebben haar geleerd om commando "wat te doen" en het mag van ons alleen ver weg in de bosjes. Zo heeft niemand er last van
Waar wij last van hebben zijn de katten die zomaar overal in de tuin schijten
Hondje mag daarom soms naar ze blaffen en grommen om ze weg te jagen (alleen de poes van de buren niet
).