Mensen uit Zoetermeer lees dit alsjeblieft (hondje vermist)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FerroSandy

Mensen uit Zoetermeer lees dit alsjeblieft (hondje vermist)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 09:31

Wie kent dit hondje of wie heeft dit hondje zondag 8 mei opgehaald in Nieuwegein?
Hij zou naar mensen gegaan zijn in Zoetermeer.

Afbeelding
Afbeelding
http://i587.photobucket.com/albums/ss31 ... 5_WQbU.jpg

Wegens omstandigheden heb ik ze naar mensen gebracht die me beloofd hadden er goed voor te zorgen en waar ik ook vanuit ging :( maar werd die zelfde dag nog aangeboden op internet.
Daar kwam ik gisteren achter toen ik toevallig op internet keek.

Meilo (reutje) zou weggehaald zijn bij mensen die niet goed voor hem zouden zorgen en paspoort hadden ze niet bij de hand maar die zou nog opgestuurd worden.
En werd aan geboden als Raszuivere jack russel maar dat is hij niet en zou 1 jaar zijn en 5 maanden maar hij is werkelijkheid 3 jaar!!!

En semmy (black en tan) zou van haar vader geweest zijn die op sterven zou liggen en had gezegd dat hij niet meer voor haar zou kunnen zorgen en paspoort zou nog bij haar vader liggen maar die paspoorten heb ik nog thuis in mijn bezit!!!

Ze zoeken een hondje op internet omdat hun pup dood is gegaan aan parvo wat gelogen is en zoeken zo gratis hondjes van mensen die er "snel" vanaf moeten en ze dan gewoon weer doorverkopen!!

Gisteren zijn wij naar Nieuwegein gereden en politie was gebeld voor als het uit de hand zou lopen.

We zijn naar binnen gegaan en we hebben alleen het teefje mee kunnen nemen Het reutje was gisteren helaas al weggehaald |(

Ze gebruiken verschillende achternamen en verschillende telefoonnummers.
Het zijn oplichters en liegen alles bij elkaar en ik heb me heel erg vergist in deze mensen.

Wie o Wie heeft hem gezien... wil heel graag weten hoe het met hem gaat en bij wie hij nu is!
Laatst bijgewerkt door SanderD op 09-05-11 13:24, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Derde foto in linkje gezet

Nagano

Re: Mensen uit Zoetermeer lees dit alsjeblieft (hondje vermist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:34

heb je al een berichtje op mp gezet
ik hoop dat je hem vind !!!!!!!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:39

getverderrie, wat kun je je vergissen in mensen... Zal mijn ogen openhouden (al woon ik niet in de buurt, je weet nooit waar ie heen is) En hopelijk kun je hem terugvinden!

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 09:39

We moeten nog nummer krijgen van die mensen die zouden mij nog hun nummer door smsen maar dat zie ik niet gebeuren maar doen ze dat niet staan we vanavond weer aan de deur.
We hadden ook afgesproken als het niet zo gaan bij hun dat ze me zouden bellen en dat ik ze dan weer mee zou nemen.
En ze hadden gezegd dat dat ze me vaak heeft lopen bellen maar dat is ook gelogen!
Ik wacht vandaag nog af en anders zet ik een advertentie.

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:46

Vreselijk!!!

als ik die mensen tegen kom die jou hond niet terug willen geven dan zal ik ze...... uhm beter dat ikd at niet op het forum plaats waartoe tot ik in staat ben...
als we met je mee moeten gaan vanavond moet je het zeggen he k doe het met alle liefde voor je....

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 09:54

Ik heb net gebeld naar mensen uit nieuwegein en hebben mij 2 telefoonnummers gegeven allebei staan ze uit en heb ook een naam (Cassandra) hij zou naar een moeder en dochter gegaan zijn die een vriendje zochten voor hun teefje.

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:55

blijven bellen die nummers wijffie als je in en pb eff die nrs naar mij doorstuurd dan probeer k ookt e bellen voor je

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:58

maarreeh, Even helemaal niet banketstaaf bedoelt hoor, ik vind het heel erg voor je.
Maar dit is wel een beetje een kwestie van weg is pech he... Je heb het hondje weggedaan, en de nieuwe eigenaren mogen er dus in principe mee doen wat ze willen zolang er geen contract is opgesteld toch? Ik snap je woede maar om dan telkens stampij aan de deur te gaan maken vind ik 1 een beetje ver gaan, en 2 kun jij daar uiteindelijk de problemen mee krijgen......
Ik hoop dat je het niet verkeerd opvat ;)
Ook noem je hem vermist, maar dat is ie niet echt, hij is niet gestolen of weggelopen.

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 10:01

Ik vat het niet verkeerd op maar dat wis ik zelf ook al.
Dat hoef je mij niet niet te vertellen....
Maar dit waren niet de afspraken die gemaakt zijn!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:02

Nee dat begrijp ik, maar stampij maken daar zou ik niet doen, als zei de politie bellen......
Misschien kun je naar het juridisch loket gaan en vragen wat je kan doen gezien je wel een mondelinge afspraak heb, of miss heb je die afspraken nog wel op de mail?

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:08

indd eff contact opnemen met juridisch loket hun kunnen je waarschijnlijk wel verder helpen in deze situatie aangezien je wel degelijk een afspraak heb ook al is het mondelijk maar omdat je niks op papier heb laten zetten zal het waarschijnlijk jou word tegen dat van hun worden

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 10:09

Ik heb haar partner net gesproken en hij gaat die mensen ook nog bellen en hem proberen terug te halen.
Ik heb die mensen ook gebeld (als het uberhaupt hun nummer is) en voicemail in gesproken en hoop dat ik er nog wat van terug hoor.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:10

:j ze kunnen sowieso een aangetekende brief voor je maken. Ik heb toend dertijd iets gehad ik had een jaarling en die kon ik niet houden, toen kwam er een handelaar langs op stal en voor de gein zei die ik haal hem dinsdag wel op! Heeft die *********** mijn veulen die dinsdag uit de wei gehaald en 300 euro bij de stalhouders op de tafel neergepleurd :( Die heb ik ook met een mooi briefje van het J.L. teruggekregen :j

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 10:18

Hij zit niet in Zoetermeer maar in Schiedam hoor ik net :( (weer een leugen)
Me ma heeft een ander telefoonnummer en het mooiste ze heeft ook een adres kunnen achterhalen.
Als dat maar waar is.

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:22

waaaat??

jeetje zeg en nu??
kom anders ff op msn of heb je t te druk op je werk hihi xx

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 10:24

Elma_ schreef:
:j ze kunnen sowieso een aangetekende brief voor je maken. Ik heb toend dertijd iets gehad ik had een jaarling en die kon ik niet houden, toen kwam er een handelaar langs op stal en voor de gein zei die ik haal hem dinsdag wel op! Heeft die *********** mijn veulen die dinsdag uit de wei gehaald en 300 euro bij de stalhouders op de tafel neergepleurd :( Die heb ik ook met een mooi briefje van het J.L. teruggekregen :j

Ja ga kijken of dat kan.
Want dit gaat nergens over.
Maar dat is ook wat met je jaarling :( echt sommige mensen......

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:24

ja, het lef........ Volgende x dus contract opstellen, ik doe het nu met alles :')

sandra694

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:25

sterkte....

deniejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 10:29

wat een vervelende situatie. als het hondje echt in schiedam zit zal ik mn ogen voor je open houden..

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 12:43

Ja nu heb ik een andere naam gekregen...
Weet niet meer wat waar is en wat niet..

Echt als ik haar tegen kom dat trek ik haar kop van de romp af...

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 12:46

ik heb wel mee trekken hoor
maar trek alles na wat ze je geeft je weet maar nooit
of er een waren tussen zit!!!

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 12:50

Ja ik rijd vanavond naar schiedam toe naar het adres wat ik heb want heb google maps gekeken en die straat bestaat wel.
Heb ik er geen goed gevoel bij neem ik hem gelijk mee en als ik zie dat het goed is wat dat is het enige wat telt, dan heb ik er vrede mee.
Maar nu weet ik helemaal niks en het maakt me |o

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 13:17

Niet heel erg vervelend bedoeld hoor, maar volgens mij is het zo dat als je scooter gestolen wordt en iemand verkoopt die door dat diegene die hem dan koopt niet terug hoeft te geven omdat hij niet weet dat hij gestolen is. Rare vergelijking weet ik, maar volgens mij kun je niet zomaar dat hondje mee terug nemen?

Ik zou het zelf ook heel erg vervelend vinden als je ter goeder trouw een hondje koopt en 2 dagen later staat er een boos iemand voor de deur.

Als ik je verhaal tenminste goed begrijp :) .

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 13:24

Als dit hondje ter goede trouw nu bij zijn nieuwe baasjes is beland,heb je pech volgens mij.Ik zou het beestje zowieso laten zitten dan,nieuwe baasjes zijn waarschijnlijk hartstikke blij met hun hondje en jij zocht niet voor niks een ander huisje,toch?
Als ik via via een hondje overneem,komt er niemand bij mij meer aan de deur om dat dier weer af te nemen hoor.
Ik snap heel goed dat als jij je niet prettig voelt,dat je dat dier dan weer mee wil nemen,maar dat krijg je nooit voor elkaar,succes met alles,

groetjes Linda

FerroSandy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 13:31

Als hij het GOED heeft daar en naar ze zin heeft daar bij die andere mensen en zijn ze gek met hem dan is er niks aan de hand dan mag hij daar blijven no hard feelings.
Maar wil gewoon weten waar hij is en wie er nu voor hem zorgen dat is het enige wat ik wil weten of is dat raar?
Ik wil gewoon weten of hij het goed heeft die mensen zullen misschien heel erg lief en goed voor hem zijn maar wil dat met me eigen ogen zien.