Aangezien er nog wel veel witte herder eigenaren hier op bokt zitten, heb ik dus gevraagd of ik een topic hierover mocht openen (als een soort huiskamertopic)
en misschien wat info uit te wisselen.
dus witte herder eigenaren, hier kunt u zich melden. ( of als het in de familie zit, zoals ik dat heb bij me ouders)
Ketaki
Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-11 21:36
en zie hier, de LUIE witter herder van me ouders.
toen best wel heel erg stiekum "ik hoop zo dat je daar geen foto van maakt" luie hond
Anoniem
Geplaatst: 07-05-11 17:30
Ik ga volgende week ook ff op zoek naar een paar leuke foto's, heb nu ff een druk weekend
xandor kan helaas niet goed met reutjes, met teefjes wel.
SapjeV
Geplaatst: 08-05-11 21:35
Ik meld me ook! Ik ben niet zón forum-kletser, maar ga m'n best doen! Want wat is er nou leuker als Witjes en Paarden! Wij hebben 2 langstok teefjes, Fai van net 6 en Januja van dik 2 jaar. ff kijken of ik een foto kan plaatsen van de dames (mooie foto's trouwens iris-B!)
Wat doen jullie zoal met jullie Witjes?
Ketaki
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-11 21:56
xandor is een huis-tuin en keuken hond.
zijn grootste hekel is: katten. wat daar ooit mee gebeurd is, zou ik niet weten.
verder heeft hij een fobie. hij durft niet in de achtertuin te lopen als de schuifpui open staat en dan vooral als de buurvrouw daar loopt.
( dit gedrag vertoont ie al, sinds dat me ouders een nieuwe keuken hebben. en dus na de verbouwing is gebeurd)
verder is hij heel lief, en kan heel goed met (kleine) kinderen.
_yvonne
Geplaatst: 09-05-11 16:21
Ik meld me hier ook als het mag Ik heb 14 jaar kelly gehad, zie profiel nu hebben we sinds februari Faya
Heeft jouw buurvrouw hem een keer heel erg laten schrikken Ketaki?
Hier ook ff een paar foto's van mijn twee witte mafketels.
Dit is Lamâr, ouwe kerel van 12,5.
Hij wil nooit zo goed stilstaan voor de foto, er beweegt altijd wel wat aan hem Dit was de enige niet bewogen foto van de 60 foto's die ik net in de tuin van hem heb geprobeerd te maken.
En dit is Rohwyn, 3,5 jaar oud. Hij is erg groot en loopt me de hele dag overal na ... ook de wc in
Ook gaat hij in mijn stoel zitten en kijkt daarbij dan zo zielig dat je het niet over je hart kunt krijgen om hem te straffen... zo komt hij altijd met veel dingen weg
@ lamar, nee de buurvrouw heeft hem nooit laten schrikken, het is sinds me ouders dan een nieuwe keuken hebben ( ondertussen al weer 2 a 3 jaar)
sinds de verbouwing vertoont hij dat gedrag al.
als de buurvrouw op hakkenschoenen loopt, durft hij de tuin niet meer in. wat er gebeurd is, weet ik niet. maar hij durft dan de tuin niet in ( via de schuifpui)
Astridvk
Geplaatst: 12-05-11 18:08
Wij hebben ook 2 witjes. Mickey & Ginny, 2 hele mooie dames.
Ik word gek van onze reu. Hij is nogal aan het puberen en heeft zijn poot open gehaald langs de vijver bij ons aan een haakje. Dat is gehecht en het ziet er nu prima uit. Maar het is nog erg kwetsbaar en hij likt er vaak aan dus loopt hij met een kap/roeptoeter om. Maar zodra hij die kap om heeft gaat hij lopen irriteren. Met die kap achter je aanlopen en in je knieholten duwen, heel irritant en ook heel pijnlijk. en hij zwiept als een idioot met dat ding Blij als die kap eindelijk af mag.
Dat hebben we gedaan maar dat werkt niet. Hij trekt het er af en zijn huid gaat er van ontsteken.
Ik heb van de da een keer bitterspray gekregen voor een soortgelijk probleem. Dat moest ik op een doekje spuiten en flink om de wond smeren maar niet erop. Omdat ze ook altijd wel iets naast de wond likken krijgen ze het dan wel aan hun tong. Mijn reu was er toen heel snel klaar mee Ik heb het zelf ook geproefd en het was echt heel vies bitter Je moet wel oppassen dat je tijdens het spuiten de nevel niet inademt, anders loop je een paar uur met een hele vieze smaak in je mond en holtes.
Astrid wat heb je leuke honden! Die kleine is absoluut niet bang hè?
Ik heb nog een nieuwtje..... Wij staan op de lijst van SapjeV voor een stockhaarpup, een reutje Dus nu maar hopen dat er zoéén uit komt