Kat kwam zo in bad liggen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Kat kwam zo in bad liggen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 16:40

Wat er vandaag toch gebeurde... Ik heb twee hele lieve poezen. Bo en Mo. Ze zijn hier bij mij thuis geboren en zijn nu drie. Alle twee volgen ze me constant op de voet. Vooral Bo. Als ik naar buiten ga dan word ik gevolgd. Ik moet vaak keihard wegfietsen om ze kwijt te raken want ik wil niet dat ze te ver achter me aan rennen. Als ik met de hond wandel dan gaan ze ook mee. Ze staan 's nachts mauwend voor mijn kamerdeur, want ze willen naar binnen. Ze slapen op mijn bed als ik slaap. Net zolang tot ik wakker word blijven ze liggen. Zit ik op het toilet, dan staan ze in de gang. Ga ik ergens zitten dan heb ik ze bijna meteen op schoot. Het enige waar ze nog nooit mee naar binnen waren geweest was de badkamer.

Gisteren was ik mijn bad aan het vullen en stonden zowel Mo als Bo om me heen te drentelen. Toen ik de badkamer deur dicht deed kwam het mauwen al snel. Uiteindelijk dacht ik, ach, waarom ook niet en heb ik de badkamerdeur open gegooid. Ze kwamen meteen naar binnen. Naast het bad had ik een stoel gezet waar ik drinken en mijn boek had opgezet. Ik wilde even lekker lang genieten. Hup, het bad in. Mo hield het al snel voor gezien, die vond de badkamer niets, maar Bo klom op de stoel en ging daar liggen. Ik zat hem een tijd te aaien en uiteindelijk klom die de bad rand op. Ze is een paar keer het bad helemaal rond geweest. Ze bleef maar lopen en af en toe een poot in het water doen. Ze wilde naar me toekomen, op schoot zitten, leek het wel, maar het water zat haar in de weg. Uiteindelijk ging ze op de bad rand bij mijn hoofd liggen. Daar bleef ze een kwartier en toen was ze dat weer zat. Ze liep weer wat rond, sprong van het bad af, liep de badkamer uit, kwam weer terug, klom weer op de stoel en zat al snel weer op de bad rand. Ze zette een poot op mijn buik. Toen nog een poot en nog één en nog één. Had ik ineens zo een kat op mijn buik staan in een bad vol met water. :') . Uiteindelijk besloot ze dat het water haar niet dwars zat en ging ze gewoon liggen. Omdat ik mijn buik iets omhoog had gedaan zodat het niet te diep was, kreeg ik toch best last van mijn rug, dus ik ging langzaam weer omlaag. Bo blijft mooi liggen. Uiteindelijk zat ze, op het bovenste deel van haar rug en kop na, helemaal onder water. Ze lag mooi te spinnen.

En dus zo had ik een kat op schoot in bad. Of nouja, op mijn buik. We hebben een uur zo met elkaar gelegen. Ik vind het zo apart. Het zijn sowieso al vreemde en compleet aanhankelijke katten, maar dat Bo water trotseert om bij me te liggen... Gek beest. <3

mirror666

Re: Kat kwam zo in bad liggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:42

je kat heeft een identiteitscrisis! :oo

Equiine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:42

Hihi, wat grappig zeg. :P
Hier heb ik nou nog nooit van gehoord, een kat die graag het water in gaat xD

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:43

hahaha, je kat moet je wel heeeeeeeel lief vinden!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:44

_O- hoe tof...

JoyceLa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:45

Haha wat grappig! Leuk! Mijn katten komen niet in de buurt van water! Ja als ik de kraan open zet halen ze soms met een pootje erdoor maar dat is alles. Echt leuk!

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:45

_O-
Die geeft wel heel veel om haar baas..

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:46

dat moet idd wel een raar zicht geweest zijn. Gelukkig voor jou is je kat een beetje vreemd en vond ze het water geen onoverkomelijk hindernis om bij jou te zijn. Je had er anders wel goed uitgezien :D

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:46

fantasties toch haha, de volgende keer wil ze ook onder de douche haah

KimBreda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:47

Pas maar op dat je kat geen waterrat wordt :D

TheHorseInn

_O-

wat superleuk!

sweety-loves

Whahahah geweldig _O-
Gekke kat!!

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:48

ahw wat geweldig lief <3

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:49

Geweldig dit! :D
Mijn kat komt wel altijd even de douche in als ik me afgedroogd hebt, en gaat dan onder de laatste restjes water staan die uit de douche komt, maar mee in bad :)) ?

popcornlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:50

Heerlijk zo'n gekke kat!
Ik heb ooit een van mijn katten bij me in bad gehad, maar dat gebeurde per ongeluk. Ze was op dat moment ong 8 weken oud en we hadden haar en haar broer net in huis. Ik in bad, dachten ze dat ze wel op het randje konden gaan zitten, maar ja dat is toch vrij hoog voor zo'n kleine kitten. Na vele pogingen uiteindelijk zo'n grote aanloop genomen dat ze over de badrand heen vloog en in bad belandde! Niet leuk!!!

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:51

wat leuk!
Is ze meteen ook lekker schoon ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:53

_O- Geweldig.. daar heb ik nog nooit van gehoord.. :')

Mijn kat loopt ook altijd achter me aan, maar als ik onder de douche ga, doe ik de deur wel dicht.
Dan blijft ze voor de deur zitten tot ik klaar ben. _O-

Maar een kat op je schoot in bad slaat toch echt wel alles.. :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 16:56

Dit is de kat in kwestie :D

Afbeelding

Afbeelding

Ze was zeker schoon... En mijn bad was zanderig. Daarna mezelf onder de douche maar even afgespoeld nog haha. Daar kwam ze trouwens niet in. Nadat ik uit bad kwam en haar en mezelf had afgedroogd ging ze op de gang liggen tot ik klaar was.

Ik blijf het apart vinden. Ben benieuwd of ze het vaker gaat doen. Moet wel zeggen dat er wat krassen op mijn buik zitten van haar nagels (ze begon ook te klauwen van tevredenheid - AUW) en dat ik dus niet altijd de deur open zou laten :P.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:58

Arme poes.. weet niet eens dat ze uit wordt gelachen op Bokt.. :(:)

:D

xMarianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 16:59

hoe lieeeef <3

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:00

Ik wou net zeggen, die nagels! :oo Maar wel erg grappig!

Daissos4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:01

haha wat grappig! :+

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:02

wat ontzettend lief!!

Sharon_Jims

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 17:02

_O- Had je je mobieltje niet bij je? Geen foto?

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-11 17:04

Ze is sowieso een aparte. Ze geeft me constant kopjes en bijt dan ineens 'liefkozend' in mijn neus. Of als ik haar geen aandacht geeft dan gaat haar pootje de kant van mijn oog op en legt ze die daar op (wat ik in het begin heel eng vond, zo'n poot die je oog opkomt, waar nagels aanzitten), maar ze heeft haar nagels dan in, tikt me aantal keren zacht aan en legt het pootje daar stil. Tot ik haar aai en dan gaat die weer weg... Tot ik stop met aaien en dan komt die weer terug. Heel leuk als ik in bed lig en ik wil slapen en Bo wil aandacht... :D

Mijn kat spoort niet helemaal geloof ik.

Mo trouwens ook niet. Die kwijlt als ze word geaaid en wil je dan kopjes geven in je gezicht waardoor je allemaal kattenkwijl op je krijgt. Of op je meubels, want als jij geen kopjes wilt geven dan geeft ze de laptop wel kopjes... Of het bureau. De stoel. De bank.

Ik heb wel eeh foto's, want had mijn mobiel ook op de stoel liggen. Maar aangezien ik in bad lag, naakt :P , blijven die lekker privé.
Laatst bijgewerkt door ElineS op 06-05-11 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt