Ik ben zo verliefd op ... omdat ...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

LecyTinker

Ik ben zo verliefd op ... omdat ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 18:41

Elke keer wil ik het van de daken scheeuwen, maar weet heel goed dat ik goed gestoord ben en dat er niet heel erg veel mensen zijn die net zo gestoord zijn als ik, BEHALVE jullie hier op Bokt.

Dus... ik ga sinds een paar weken met mijn honden naar de hondenschool en heb niet echt iemand in mijn omgeving die net zo bezeten is van zijn dieren dat die er hele dagen over kan praten.
Mijn beagle doet agility en doet het geweldig en mijn mechelaar heeft gister voor de eerste keer pakwerk training gehad en mn duitser gaat steeds beter en die denk ik volgende week voor de eerste keer in de gehoorzaamheid te starten ( waar nu mijn mechelaar heeft gelopen en nu gaat blijven lopen ook.)
Dus, ik ga nog niet gillen hoe geweldig het ging, want anders rennen jullie al gelijk weg.
Dus vandaar dat ik dit topic begon. Brand los en begin je post met... Ik ben zo verliefs op... omdat...
Ik ben benieuwd of jullie net zulke mafkezen zijn als ik dat ben als het op mn dieren aankomt.
Dus heeft je cavia je vandaag aangekeken en schoot je hart vol of heeft je vogel je een op je broek gepoept en moest je lachen... gooi het hier neer... aub... veel plezier!

Mlies

Re: Ik ben zo verliefd op ... omdat ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 18:55

Haha, ik ben niet iemand die hele dagen over de honden wil kletsen. :D Maar als mijn vriend loopt te zeuren dat mijn hond niet naar hem luistert en vervolgens wel aldoor op mij let vind ik d'r toch wel heel leuk. :D
Of als een pakwerk training goed gaat, ben ik ook wel trots. Dat ik als 'prutafrichter' het heus ooit wel voor elkaar krijg met zo'n grauw monstertje haha. <3

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 18:58

Hahah Mlies, ik hoor daar toch een "Ik ben zo verliefd" statement in hoor!

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 18:59

Ik herken het helemaal! Mijn zus loopt ook altijd te klagen dat ze het nu onderhand wel een x weet met al die verhalen over de paarden, honden, katten etc. Als ik dan iemand tegen kan die ook de hele dag over dieren kan praten dan voel ik altijd direct een klik. :)

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 19:05

Nou brunette, gooi het eruit zou ik zeggen, ik ben benieuwd!

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:05

Nou haha, ik heb hier al 3 x verteld dat vanmorgen de hond van mn vriend mij wakker kwam maken, en dat ze niet uit bed wilde voordat ik haar buikje kusjes had gegeven!

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:08

Ik heb het met al m'n dieren..
Ik kan heel de dag door praten over m'n 6 gekke cavia's
Over de 4 mongole honden :')

En waar ik het meest overpraat is natuurlijk m'n paard :')
2weken geleden heeft die toen ik hem op commando kus liet geven, iets te hard een kusje gegeven waardoor me tand eruit geslagen was, en op dat moment was ik nog meer verliefd op hem!
Ik vond het echt superlief dat die dat had gedaan <3
Ik ben gewoon een raar pennymeisje :P

jiperdepip

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:09

ik ben vanmorgen ook wakker gemaakt door mijn beste maatje <3 bink mijn golden van 2 jaar <3

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:10

Ik heb een vriendin die het liefst de hele dag over dieren praat... Kan ik me nogal aan irriteren..
Misschien zouden jullie eens af moeten spreken haha. :=

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:11

Lisann__ schreef:
Ik heb een vriendin die het liefst de hele dag over dieren praat... Kan ik me nogal aan irriteren..
Misschien zouden jullie eens af moeten spreken haha. :=

Ik kan me nogal ERGEREN aan mensen die irriteren en ergeren door elkaar heenhalen :')

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:17

Oh, wat een leuk (en herkenbaar) topic. :)
Ik kan ook hele dagen over dieren praten, ik probeer me wel in te houden maar soms is het lastig. :o

Ik ben vreselijk verliefd op mijn Krummeltjes, twee wilde (maar inmiddels tamme) ratjes. Ze hebben vreselijk lekkere smoeltjes en ik ben gewoon hartstikke trots op hoe goed ze het doen, en hoe goed de band inmiddels is. Daarnaast zijn ze zo puur in alles wat ze doen en uitstralen, ik heb echt het gevoel dat ik het beste van twee werelden heb gekregen met hen. :+:

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:18

Herken het helemaal! Ben ook ZO trots op mijn pupseltje!! heb haar nog maar 6 weken, maar ze is nu al zo helemaal thuis,, al 3 keer naar de DA geweest omdat ze nog niet gechipt was, en een fikse oogontsteking heeft.. maar ze is zo flink, staat gewoon te kwispelen op die DA tafel :P Kan ook zo verliefd worden als ik zie hoe ze mijn zoontje al pootjes geeft.. Zucht zo kunnen we wel uren doorgaan he <3

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:18

ik kan ook de hele dag wel over mn dieren praten :D en om maar even op de OP terug te komen:

Ik ben verliefd op Lotus, omdat ze ondanks dat ze weken in het asiel gezeten heeft, maar 1 oog heeft en heel ziek is nog steeds een geweldig lief karakter heeft en me altijd wakker mauwt als ze naar buiten wil.

Ik ben verliefd op Bazoo, omdat ze zo'n schattig scheef koppie heeft en ook ondanks haar slechte start in het asiel zich nu ontplooit tot een geweldig katje wat niemand ooit had gedacht. (mensen hebben mij aangeraden haar weg te doen omdat ze zo agressief was.. nooit opvoeding van moederpoes gehad waarschijnlijk.. en nu is ze super lief en houden al die mensen hun mond :D )`

Ik ben verliefd op Nero, omdat dit geweldige katertje me door een heel moeilijke tijd heeft geholpen.. Helaas is hij nu al 2 weken vermist ;(

ik ben verliefd op Flame, omdat ze altijd het water/modder inplonst als het ECHT niet uitkomt. Eigenlijk doe ik dan heel boos maar van binnen moet ik heel erg lachen om die ondeugende hond.

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:19

Ik vertelde laatst dat ik van dieren soms meer liefde kan krijgen dan van mensen. Toen werd ik toch wel een beetje uitgelachen. :(

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:21

_brunette schreef:
Ik vertelde laatst dat ik van dieren soms meer liefde kan krijgen dan van mensen. Toen werd ik toch wel een beetje uitgelachen. :(

ik heb vertelde laatst dat ik meer verdriet heb gehad van het overlijden van mijn kat dan van het overlijden van mijn oma.... dat vonden meerdere mensen ook niet echt een leuke opmerking van mij.. tja sorry...

_aussi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:23

@ _danielle_ sommige mensen denken alleen binnen hun eigen belevingswereld. Ik kan me het in ieder geval goed voorstellen!

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 19:29

@Danielle, je katten klinken als dieren met een groot hart.

@Brunette, ik ben ook doller op mijn dieren dan op mensen hoor. de enigste die boven mijn dieren gaat is mijn moeder en die weet ook dat het een close call is.

@Elma. maakt niet uit hoe lang je ze hebt, je zitten gelijk aan je hart verbonden.

@Red passion. Ratjes, o jakkie... maar dat maakt het gelijk wel weer heel erg stoer van je!

@Lisanne, dat doen we ook, HIER, lol

@Gabjj... hahahaha, je moet het verschil tussen woordengebruik eens horen tussen belgen en nederlanders joh, lig je helemaal in een deuk!

@silver, ik heb het nog niet gelezen, maar ga het zeker nog doen hoor.

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:35

Oh hou maar op, schei maar uit. ik kan hele dagen over m'n dieren klesten en ben vooral smoorverliefd op m'n 3 ezels (bijna 4 want deze week verwachten we een veulen, aaaahhhhhh). Soms moet ik me echt even inhouden bij vriendinnen die niet van dieren houden.

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 19:37

Ik ben zo verliefd op mijn beagle omdat hij zo arrogant is dat het gewoon lachwekkend is. Op de agility training gisteren zag hij twee jack russels langs het velt lopen en meneer begon te loeien als een echte beagle betaamd, maar toen hij merkte dat hij los was besloot hij lekker over het veld te crossen. 20 honden die hem nakeken en geen idee wat hij nou weer ineens in zijn bol had gekregen. Hij langs het veld mee rennen en loeien als een koe. Ik hem eindelijk gevangen en toen besloot hij maar overal een plasje te gaan doen. Hij is echt de beste van de klas. Na 3 lessen kan hij alles alleen, zelfs de wip. MAAR helaas loopt meneer meer met zijn neus over de grond dan hij oplet wat hij moet doen. Maar goed, we zitten nog maar op les drie en hij is al waanzinnig! WE natuurlijk omdat meneer als het dionker word een walgelijk monster is en sjaggie is tegen iedereen die maar in zijn buurt komt en in de morgen naast me wakker word en voordat ik mn ogen open kan doen hij me al een kus heeft gegeven en op zijn rug is gerold voor mij om op zijn buikje te kriebelen.

Ik ben zo verliefd op mijn duitse herder omdat hij het bloed onder mn nagels kan halen door zn domme koppige gedrag, maar hij heeft een piep klein hartje en zodra hij de kant krijgt lapt hij zijn tong in mijn gezicht.

Ik ben zo verliefd op mn mechelaar omdat het een stoere knul is, die niets durft zonder mij. Maar gisteren mocht ik een beetje trainen met het pakwerk en ik heb goede hoop. Hij deed netjes vastpakken op het votje en heeft toch maar zo ineens een minuut of 10 goed werk gedaan na een drukke dag. Hij is nog maar een jaar en denkt in zijn hoofd dat hij nog maar 12 weken is... ach, ik heb goede hoop voor mijn kleutertje!

Ik ben zo verliefd op mijn tinkers omdat ze allebei zo een ander karakter hebben, maar waanzinnig veel liefde in hun lompe lijf hebben. Ze drukken hun neus in je net zodra ze de kans krijgen en als je het even niet door hebt dan trekken ze de veters uit je schoenen. Vinden het heerlijk als je op ze staat te rammelen en kriebelen. Grote lompe knotsen met een zieletje van een mini shet!

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:38

Suusje1972 schreef:
Oh hou maar op, schei maar uit. ik kan hele dagen over m'n dieren klesten en ben vooral smoorverliefd op m'n 3 ezels (bijna 4 want deze week verwachten we een veulen, aaaahhhhhh). Soms moet ik me echt even inhouden bij vriendinnen die niet van dieren houden.

Ik kan sowieso niet met mensen omgaan die niet van dieren houden :') daar ga ik ook niet mee om gewoon :P

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 19:38

Suusje, hier hoef je je niet in te houden!

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:40

Nou zo ver ga ik niet Elma, dit zijn vriendinnen die ik al 20 jaar ken. En ik hou niet van kinderen maar daar mogen zij ook best even over kletsen hoor.

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 19:41

LecyTinker schreef:
Suusje, hier hoef je je niet in te houden!

*\o/*

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-11 19:43

Ohh... ik ben zo verliefd op mn vier baby eendjes die ik sinds zaterdag heb en nog in mijn woonkamer wonen totdat ze groot genoeg zijn om naar buiten te gaan. Die lekker in een rennetje overdag een bak water hebben waar ze zich een hele dag in wassen, drinken en dobberen en een schaal waar ze hun korrels in eten en vreten en slapen en poepen en de rest van de dag lekker tegen elkaar liggen te dutten totda ze in de avond in hun mandje moeten...