Mijn oudste chihuahua liep ineens helemaal krom en mank..
Hij heeft al eens een nek en rug hernia gehad, dus in eerste instantie dacht ik daaraan, en heb hem bench rust gegeven.
Hij lag alleen maar in de bench, heel sneu.
Maar nu had hij er ook pijn aan! heel hard piepen als hij zelf al iets bewoog. En het leek eerder iets aan zijn schoudertje o.i.d. (ik dacht aan schouder uit de kom?)
Dus vanmiddag naar de dierenarts.. hij voelen en kijken, maar kon niets 'zien'.. dus moest rontgenfoto's maken.
Hij heeft echt 5 min. met die stetoskoop aan zijn hartje staan luisteren.. en we besloten het even zonder narcose te doen.
Helaas ging dat niet, en had hij teveel pijn..
Dus ik moest hem achterlaten voor zijn roesje...
De DA wees me er al op dat het een risico is, maar we zonder de foto's niets kunnen bepalen.
Hij heeft echt nadrukkelijk gezegt dat het ook kan zijn dat hij niet meer uit de narcose komt!
Hij wenste me sterkte met wachten op zijn telefoontje, en gaat zo snel mogelijk bellen!
Ik vind het zo spannend!! Ik ben ook nog eens alleen thuis, en gewoon echt heel zenuwachtig en verdrietig!
Vandaar dat ik het even van me afschijf..
Ik zal jullie natuurlijk op de hoogte houden van de vorderingen! Hopelijk 'gewoon' iets van een breukje, gips erom, pijnstilling en klaar.. en dat hij dus uit z'n roes komt!!
Dus ik vond het erg logisch, anders zat ik daar anderhalf uur te wachten