Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wij hebben een (bange/schuwe) kater van 7 maanden bij onze 2 jongere katers (4 en 5 maanden) opgevangen. Ik zou het zeker proberen, en gun ze de tijd. Het kan zeker een week of 2 duren voor ze aan elkaar beginnen te wennen. De nieuwe mepte de 2 van ons steeds van zich af, maar naarmate ze aan elkaars aanwezigheid gingen wennen ging het steeds beter, na 3 maanden zijn het 3 dikke vriendjes die samen op een grote hoop slapen.

) bij me introk, hadden we allebei een kat. Ik vreeste het ergste, want ik heb al eens geprobeerd een kitten erbij te nemen, paar weken aangekeken, maar dat pikte mijn kat echt niet.
Uiteindelijk bij elkaar gelaten, toen kroop zijn kat onder de kast. Dat heeft ie eigenlijk wel goed gedaan, want daarmee was mijn kat "de baas" en dat was een prima rolverdeling
_Lola_ schreef:Uhmm ja maar mijn buurvrouw haar keuze is niet die van mij. En als ze dan toch besluit om de kat weg te doen heb ik liever dat hij hier komt dan dat hij naar een vreemde gaat. Mij kent hij al en zo weten we beide dat hij een goed thuis krijgt.
Bedankt voor de link van dat forum! Staat veel informatie op inderdaad!
_Lola_ schreef:Ik denk wel dat het het einde betekend voor mijn goudvis hahaha.. Onze poes die drinkt zelfs uit die bak zonder dat ze de vis iets aan doet, geen idee hoe leukl nieuwe poes de vis zal vinden
) maar wij hebben toen de vissenkom afgedekt met kippengaas en geen poes kon erbij