In september is mijn lieve Misty ingeslapen. We hebben eerder dieren gehad, maar daar had ik niks mee. Misty was onze eerste pup en we hebben alles meegemaakt, vanaf haar 2de waren we elk weekend op het sportveld te bekennen. Misty en ik waren fanatieke beoefenaars van behendigheid. We wisten zelfs enkele prijzen in de wacht te slepen

3 jaar geleden ben ik verhuisd naar Ede en toen nam ik al voorzichtig afscheid van haar. Ik liet mn moeder mij beloven dat als het moment daar was ze me ten alle tijde kon bellen. Ik wilde erbij zijn, ik wilde haar nog 1 keer vasthouden en haar een laatste kus geven.
Zoals ik al zei hebben we meerdere dieren gehad. Ik was vooral gek met mn ratjes, ik mis ze nog steeds, maar denk altijd terug met een lach aan ze. Mijn kleine lieve bontballetjes

Maar Misty, ... iedere keer als ik het vertel, gewoon over wat Misty en ik gedaan hebben of toen ze werd ingeslapen moet ik weer huilen. Ik werd vanochtend wakker met een droom over Misty. We waren samen op vakantie en deden de gekste dingen, rennen, spelen, door het water gaan.
Ik werd wakker en begon weer te huilen, Misty is er niet meer. Ik kan dit nooit meer doen

Waarom grijpt het me nog steeds zo aan? Ik sta en stond achter de beslissing om haar in te laten slapen, ze is ook niet het eerste dier geweest waar ik gek mee was. Maar waarom jank ik dan elke keer weer als ik erover begin?
Ik heb het er met mn moeder over gehad en die heeft het helemaal niet, terwijl zij net als mij een emotionele doos is.
Ik heb een tatoo van haar pootafdruk laten zetten vorig jaar, ik heb een haarlok van haar en het kaartje van het crematorium. Het ligt thuis bij mijn ouders in een doos. Ik heb zat vaste en denkbare herinneringen aan haar, ik heb er vrede mee, het kon gewoon niet meer. Heb in het begin vaak genoeg zitten huilen, hoor je ergens een zielig melodietje en ik begon weer (erg gezellig)

Ik kan dus zeggen dat ik genoeg tranen heb gelaten, ik heb me er niet voor afgesloten, heb er juist voor opengestaan. Maar waarom blijf ik dan bezig??
Sorry als het warrig over komt , maar ik heb door mn tranen heen moeten typen

Bedankt voor het lezen