Ik heb gister toch een pret gehad. Ik heb mijn baasje Simone even lekker laten schrikken!
We lopen eigenlijk meestal dezelfde route, een klein stukje van huis is al het losloop gebied, we moeten dan een bruggetje over, dan mag ik lekker rennen en vaak gaan we over datzelfde bruggetje weer terug. Dan moet ik natuurlijk weer aangelijnd, (dat heeft mijn baasje niet bedacht hoor, maar moet van die rare mensen met blauwe pakken
) Maar gister ging het opeens anders.Ik rende voor mijn baasje aan en wilde haar even de weg wijzen. Ze riep me wel dat ik moest komen, maar eigenlijk rook ik ook iets heel lekkers aan de andere kant van het bruggetje, ik rende dus met mijn neus over de grond voor het baasje uit. En baasje maar roepen
Opeens zei ze: Sachi, ik loop lekker door hoor, je vind de weg wel hé. Ik keek toch maar even, helaas neus van de grond, en schrok me een hoedje
Het baasje was voorbij het bruggetje gelopen, ze wilde weleens een andere weg. Maar... ik wilde wel naar mijn baasje toe!!!!!! Ik was het bruggetje vergeten, en eigenlijk ook vergeten dat ik niet kon vliegen. Ik rende.. en baasje riep nog.. STOP! Maar wat betekend dat in vredesnaam.. dat heeft ze nog nooit gezegd hoor, misschien is het iets als "wachten", maarja dat zei ze niet.Ik rende dus door en toen opeens............ zo uit het niets, was de grond weg!!! En werd ik kledder kledder nat! Het baasje gilde en kwam eraan gerend. Die had namelijk al wel gezien dat ik zelf de sloot niet meer uit zou komen, de helling was veel te steil
Gelukkig had ik mijn tuigje om en is mijn baasje zo verliefd op mij dat ze me gauw kwam redden
Ik had weer grond onder mn pootjes dus voelde me weer kiplekker! Het baasje daarentegen was bijna aan het huilen van de schrik. Pff... ze kan soms zooooooo overdrijven. Ik heb me even lekker naast haar uitgeschud en toen zei ze: vieze vieze pup, jij gaat lekker onder de douche. Ik dacht: JIppppiee!!! Wat is een douche, vast heel erg leuk. Ik ging dus heel wild doen aan de riem, tegen het baasje opspringen en zelfs een beetje bijten van dolheid. Ook dat vond het baasje niet leuk
We waren snel thuis en toen moest ik in de badkamer (daar mag ik normaal niet eens komen) en ging ze me wassen met vieze stinkende shampoo, ze zei dat het speciaal voor honden was, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen! Heb nog nooit zo'n stinkende hond geroken.
Na het "douchen" moest ik in de bench opdrogen. Tsss... dat vond ik echt niet leuk! En het was juist zo'n leuke avond samen met het baasje
Ze pakte toen weer dat rare ding waar ik nooit aan mag komen, ze noemt het een telefoon. Ze belde de mevrouw die hier wel vaker komt en waar ik dan weer helemaal verliefd op ben. Het eerste wat ze zei was: "MAM.... wat Sachi nu toch weer uitgehaald heeft!! Ik ben me rot geschrokken...."
Nouja, toen ben ik maar gaan slapen, gekke mensen!