Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
stef schreef:Maar bellen kost niks, ik zou als ik jou was morgen ochtend zowiezo even bellen en advies in winnen. Over de financieen tja... heb jij niks over te zeggen natuurlijk, dat snap ik, maar je kan ook naar een DA gaan en daar bespreken wat je doet. Je bent dan niet gelijk verplicht tot behandeling, in dat geval kost het je enkel consult
xTesske schreef:en met de knobbel zijn we al eens geweest en de DA zei dat er niks aan de hand was..
we zitten er over de denken om die te laten weghalen maar wat als ze het dan nog niet
haalt..
jesito schreef:Jeetje ik snap niet dat jullie niet meteen een dierenarts gebeld hebben.
Ik zou echt niet rustig kunnen gaan eten met die toestand.
Een knobbel hoort gecontroleerd te worden.
En dat iemand financieel geen grote kosten kan dragen vind ik heel vervelend maar begin dan niet aan een hond, dat kan nou eenmaal duur uitpakken of laat hem verzekeren.
De toestand van het hondje kan zeker met de knobbel te maken hebben, die misschien op organen drukt en waardoor de hond behoorlijke pijn heeft.
stef schreef:xTesske schreef:en met de knobbel zijn we al eens geweest en de DA zei dat er niks aan de hand was..
we zitten er over de denken om die te laten weghalen maar wat als ze het dan nog niet
haalt..
Een risico is het natuurlijk altijd, maar meestal gaat het goed. Overigens klinkt die bult als wat mijn hond had en dat was dus wel kwaadaardig
[BB] Vrijdag hond onder het mes
Verder heb ik het niet over in de auto stappen, ik heb het over bellen
puma schreef:Sorry TS maar geld mag nooit een reden zijn om een dier te laten lijden. Ik snap dat jij daar niet over gaat maar je ouders zouden dit ook moeten beseffen. Er is altijd wel een (betalings) regeling te treffen met een da voor een dier in nood.
jesito schreef:En dat iemand financieel geen grote kosten kan dragen vind ik heel vervelend maar begin dan niet aan een hond, dat kan nou eenmaal duur uitpakken of laat hem verzekeren.
.

stef schreef:jesito schreef:En dat iemand financieel geen grote kosten kan dragen vind ik heel vervelend maar begin dan niet aan een hond, dat kan nou eenmaal duur uitpakken of laat hem verzekeren.
.
Hier wil ik even op inhaken, je kan nooit over iemand zijn financiele situatie oordelen! Iemand kan heel goed de financiele middelen allemaal keurig op orde hebben bij de aanschaf van een hond. Maar een hond heb je over het algemeen 10/15 jaar, en in 10/15 jaar kan een hoop veranderen