Ik en een vriendin waren bij een vriend op de camping geweest vanmiddag, gezellige middag gehad enzo, fietsen we terug langs een best drukke weg en ineens zien we iets door de lucht vliegen, ik zag niet wat het was, mijn vriendin schreeuwde zo; HET IS EEN DIER! Toen zag ik het ook, er lag een jack russeltje op de weg, inmiddels stonden er al wat mensen om heen, maar nee, niemand deed iets. Toen kwam er uit de bocht een vrachtwagen terwijl die hond nog op de weg lag. Ben ik er dus als enige als een gek naar toe gerend om die hond van de weg te halen, hondje piepen, raar adem halen enzo, helemaal onder het bloed, ik dus uiteindlijk ook onder het bloed... Inmiddels is die auto terug gekomen en de vrachtwagen was ook gestopt, ik en die vriendin wilde hem naar huis brengen, het huis was er in de buurt, maar de man uit de vrachtwagen had hun nummer ook, dus die had hem gebeld en 10 minuten later kwam hij rustig aanrijden, scheldend en tierend op die hond, nummer gegeven aan de auto die schade had, hond in de auto en naar de dierenarts, zonder bedankje aan ons, wat misschien ook wel door de schrik van zijn kant kwam... Volgende week gaan mn vriendin en ik naar het huis toe om te vragen hoe het met die hond is afgelopen... T was wel schrikken!
Het was best een drukke weg, waar ook redelijk hard word gereden, die hond kreeg zo'n klap dat die wel een eindje door de lucht heen vloog...
paatie
Geplaatst: 27-04-11 19:12
dapper om zo snel te handelen van je! De meeste raken alleen maar verlamd en kijken toe volgensmij... jammer dat de eigenaar geen bedankje gaf, hopelijk idd door de schik!! zet je het erop als jullie langs zijn geweest bij t hondje?