Zo ziet het er van binnen uit:

Wat andere mensen denken dat het is:
Citaat:
Weet je wat ik denk; het is een hormonen - implantaat om meer eitjes in de ovulatie te bewerkstelligen en grotere nesten te krijgen en zeker als je zegt dat het een xxl rat was denk ik dat ze niet als voederdier bestemd was (weet je toevallig of het een vrouw was?) -
het doet me denken aan de GnRH ( Gonadotropin-releasing hormone) -ampul die in een pompje wordt geplaatst om mensenvrouwen die moeilijk zwanger geraken te helpen. Het GnRH is verantwoordelijk voor het vrijmaken van de gonadotrope hormonen Follikelstimulerend hormoon (FSH) en Luteïniserend hormoon (LH) - stimulering van eirijping en eisprong . Als het GnRH in een hoge frequentie wordt uitgescheiden dan stimuleert het vooral de LH-productie en als het GnRH in een lage frequentie wordt uitgescheiden stimuleert het vooral de FSH-productie. Het wordt tussen de schouderbladen idd geïnjecteerd zoals Walter al zei dat het een injector is.
Citaat:
Een lekinjector.
Dat het bij de rat vandaan komt ben ik mij ook heilig van overtuigd, en ga hierin mee met David zijn stuk.
Maar what the hell doet dat in een rat die bij een toch wel grote naam vandaan komt.
Ik verwacht wel dat ik goede volgens HACCP normen gekweekte dieren in mijn vriezer heb.
Maar ook hun heb ik gemaild met de foto's.
Maar als dit dus is om meer dieren te kunnen fokken, dan zullen ze dat nooit prijs gaan geven en bekennen.
Citaat:
Als ik dat ding zelf bekijk zit ik te denken aan een soort van miniatuur thermosflesje om kleine hoeveelheden vloeistof goed te kunnen houden ofzo..
Citaat:
Even voor de goede orde, de hormoonimplantaten waar over gesproken word (Suprelorin) zijn ongeveer net zo groot als een rijstkorrel en lossen langzaam op in het lichaam.