Shar-pei's in het zonnetje.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Malenka

Shar-pei's in het zonnetje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 20:19

Gisteren ben ik bij Buitenzorg geweest om foto's van haar paard te maken. Voordat we daar naartoe gingen zou ik ook even naar de Shar-pei's komen kijken. Nou, als je dan toch al een fototoestel bij je hebt...

1)
Afbeelding
2)
Afbeelding
3)
Afbeelding
4)
Afbeelding
5)
Afbeelding
6)
Afbeelding
7)
Afbeelding
8)
Afbeelding
9)
Afbeelding
10)
Afbeelding
11)
Afbeelding
12)
Afbeelding
13)
Afbeelding
14)
Afbeelding
15)
Afbeelding
16)
http://i3.photobucket.com/albums/y52/Ma ... C_6816.jpg

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:33

Ook deze fotos zijn bijzonder gaaf geworden...

Op foto 10 zie je heel goed dat ons Shenneke oud (lees: magerder) aan t worden is....

Foto 3, 5 en 13 springen er voor mij wel heel erg uit hoor. Geweldig! Dankjewel! Vreemd genoeg maak ik wel altijd fotos en filmpjes van Mylo, maar de honden worden vaak vergeten...

Malenka

Re: Shar-pei's in het zonnetje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-11 20:46

Ik was me er alleen pas van bewust dat ik het oude dametje niet op de foto had staan toen ik de foto's bekeek. Mocht je nog foto's van haar willen dan moet je het maar zeggen. Ik kom nog wel een keer langs.

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:50

Malenka schreef:
Ik was me er alleen pas van bewust dat ik het oude dametje niet op de foto had staan toen ik de foto's bekeek. Mocht je nog foto's van haar willen dan moet je het maar zeggen. Ik kom nog wel een keer langs.

Graag ;)

T ouwetje staat er idd niet echt op, 1x achter Shen. Maar das natuurlijk ook omdat zij niet meer los kan lopen... Alhoewel we dat voor een shoot nog wel kunnen doen, als we der maar in de gaten blijven houden :D

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 20:59

Wat n knapperts! Ik vind het een bijzonder maar wel een gaaf ras. Hoe is dit ras qua karakter enz!

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:30

bellenadie schreef:
Wat n knapperts! Ik vind het een bijzonder maar wel een gaaf ras. Hoe is dit ras qua karakter enz!

Ik teken ervoor :D

Heb er dus 3 in de leeftijden 1,5 (teefje), 9 (reu) en 13 (teefje). De pei is geen overdreven aanwezige hond, wel even aanwezig als er visite komt maar gaan daarna net zo relaxed weer ergens liggen. Verder zijn ze super op het gezin gericht, heel aanhankelijk, erg waaks (maar dat resulteert bij die van ons niet in onophoudelijk blaffen als ze ook maar denken iets te horen), super snel zindelijk, makkelijk wat te leren, maar soms ook zo eigenwijs.

Onze reu is een ongecastreerde reu (goedgekeurd op HD en ED als dekreu) en dat geeft wel dat hij niet los kan lopen als er andere reu-en in de buurt zijn, maar ik vermoed dat dit niet ras gerelateerd is...

Kortom, ik vind het een heerlijk ras. Maar wel een ras als je dit als pup aanschaft dat je heel goed op moet letten waar je ze koopt. Omdat het een duur ras is rijzen de malafide fokkers van dit ras de pan uit en staan soms voor 300 euro pei pups op MP te koop. Veelal wordt daar niet gekeken naar raskenmerken, huidproblemen, etc. en koop je dus uiteindelijk een goedkope pup die je ontzettend veel medische kosten gaat opleveren....

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:38

dankjewel voor de informatie! Ik vind het een hondje om in het achterhoofd te houden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 21:52

Goh wat gaaf! Vroeger wilde ik ook altijd een sharpei! Heb 10 jr geleden, na een vreselijke periode in mn leven een grote knuffel gekregen van een vriend.. en dat is dus.. jawel.. een knuffel sharpei!! die waakt nog elke dag over me en staat dus in mijn slaapkamer :j

De fotos zijn goed gelukt! mooi scherp enje hondjes zien er zeer tevreden uit!

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-11 22:03

Jemi.... wat zijn ze groot geworden!! :wow:
Ze zien er toppie uit BZ, geef ze maar een dikke knuf van mij :j :*