Ik heb sinds 8week een super geweldige pup in huis. Helaas is ze vorige week best ziek geweest. (Overgeven en diarreee) Zijn dus al heel wat keertjes bij de dierenarts geweest, ook vanwege de entingen eigenlijk, en gelukkig was het na anti-braakmiddel en diarree remmers allemaal klaar. We zijn zaterdag ook lekker naar de hondentraining geweest, allemaal heerlijk.
Zondag avond nog even bij mijn ouders op visite. Mijn ouders hebben een tuin die om de garage loopt, aan het eind zit zo'n schutting deur. Aan de onderkant hadden we hier dakpannen tegenaan gezet zodat puplief (past er misschien net onder door als ze haar best doet) niet zou kunnen ontsnappen.
Nou liep ik even naar de auto toe en ze wilde dus achter me aan, moeders weer achter de pup aan maar ze wilde door de zijkant van de tuindeur ontsnappen. Stond dus met haar voor pootjes er al uit, en de achter pootjes nog in de tuin. Beetje moeilijk uit te leggen. Mijn moeder riep haar, maar daardoor wilde ze natuurlijk nog sneller ontsnappen. Helaas voor haar lukte dat niet dus moest ze terug. Maarja, dat paste nou ook niet zo best. Resultaat, een zere poot. Trok gelijk omhoog en links-achter kreupel. Dacht dat ze iets verrekt/gekneusd ofzo had dus gewoon rustig aangedaan , gister nog even aangekeken want het zal wel stijf zijn. Maar nou is het vandaag nog niet over
Morgenochtend gaan wij weer naar de dierenarts.... pff en nou voel ik me natuurlijk weer schuldig omdat ik de tuindeur niet goed genoeg gebarricadeerd heb.

We hebben de verwarming van de wand moeten breken om haar er achter weg te krijgen. De kamer was absoluut pup proef op de verwarming na.
Kom er maar op. Maar madam was zwart van het verwarmingswater en moest toen onder de douche en dat boeide haar niks hoor
En ook daarom mag er niets mis met haar gaan... en wil ik haar tegen alles beschermen haha