Ik heb sinds donderdag avond een klein kittentje van 8 weken oud. Ze is gewoon een standaard huiskat en een echte knuffelkont
En uiteraard heel nieuwschierig hahaha.Maar okee, we voeren haar Royal canin voor kittens. Dit heeft ze alleen nog geen een keer gegeten. Als we haar kattenmelk of nat voer voor zetten eet ze het gelijk op... we hebben al 2 soorten voer geprobeerd..
Al vast bedankt:)
) hebben we 'm naar het gras gebracht... als een zeekoe heeft hij liggen grazen. Er moest wat in. Dan maar desnoods gras.
) Als het kitten geen harde brokjes wil/kan eten lijkt me niet dat het veel kwaad kan om daar in een week/paar dagen tijd op over te schakelen. Er is al zo veel nieuws ineens, dan kun je toch best beginnen met het voer dat ze al kende en langzaam overstappen op wat je uiteindelijk wil gaan voeren. Je zou ook nog kunnen kijken of je iets raars ziet in haar bekje waardoor ze mogelijk moeite heeft met hard voer.
Verder hebben ze hier allebei hun eigen voer van een goed merk waar ze het goed op doen, zonder gedoe van extraatjes, melk enz. Dat is leuk als je je katje een paar dagen hebt maar hou het maar eens 19 jaar vol 
) hielp niet... Toen heb ik zo'n brokje in z'n mondje geduwd en keek hij heel vies, kreeg het toch binnen, en toen begon hij er van te eten en was het probleem opgelost. Heb je dat al geprobeerd?
Eet ze de harde brokjes ook?