Ik zit net rustig achter de laptop hoor ik een raar geluid achter me Dacht komt van buiten Maar het werd steeds erger en harder Was het me hamster die keihard aan het knorren was (heel raar geluid en echt hard) Dus ik roep m nog harder geknor en nog een keer nog harder Heb m toen aangeraakt in de hoop dat ie wakker werd Gelukkig wel Heb m direct even een brokje gegeven die zit ie nu op te eten Maar wat het was geen idee Heb m dit nog nooit horen doen Vorige hamster deed het ook heel erg (dat was ook veel gillen erbij) toen je m al oppakte Maar kon het ook zijn dat hij aan het dromen was ofzo? Onze andere hamster heeft het ook wel eens gehad maar dan hele zachte knorretjes En heel even dit duurde wel even en heel hard
Als je hamster aan het slapen was kan het goed komen door dat die inderdaad aan het dromen was!
Wat voor een hamster heb je?
Miriam91
Geplaatst: 20-04-11 16:57
Volgens mij is die dan aan het dromen. Die van mij hebben het ook weleens maar niet zo erg als jij omschrijft. Die van mij piepen en bewegen dan een beetje
Oke vreemd wist niet eens dat ze ook echt konden dromen en dan ook zo hard konden gaan knorren Schrok er wel behoorlijk van Dacht dat ze dood ging een of andere aanval
Miriam91
Geplaatst: 20-04-11 17:03
Is inderdaad gewoon een droom. Hamsters kunnen sowieso meer geluid produceren dan je verwacht van zo'n klein beestje