Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NienkeNiels schreef:Ja maar in de bloemenbak kunnen ze zich toch ook vastgrijpen om over heen te komen? Schrikdraad als ze dat een keer vastpakken en dat moeten ze als ze over een schutting willen dan doen ze dat nietm eer hoor.
Kimmey schreef:Wij hebben de katten ook alleen in de achtertuin. Wij hebben de schuttingen ongeveer zoals op deze foto afgezet:
Maar wij hebben hout gebruikt zodat het mooi aansluit op de schutting, en we hebben het met een hoek van 90 graden geplaatst. Werkt prima en is niet zo'n vreselijk gezicht als een heel net over de tuin.
fantastique schreef:NienkeNiels schreef:Ja maar in de bloemenbak kunnen ze zich toch ook vastgrijpen om over heen te komen? Schrikdraad als ze dat een keer vastpakken en dat moeten ze als ze over een schutting willen dan doen ze dat nietm eer hoor.
Maar katten kunnen geen sprong maken met een boogje naar achter...
En die bloembakken komen naar binnen toe...
Ik zou dan denken dat ze het niet vast kunnen pakken
Kimmey schreef:Nee ik heb al gezocht naar een foto. Ik kan wel even kijken of ik vanmiddag nog een foto kan maken voor je.
Je kan inderdaad klimop oid er op laten groeien. Ik heb vorig jaar met de zoektocht naar een geschikte afzetting verschillende foto's gevonden van mensen die dat hebben gedaan. Wij hebben er voor gekozen dat niet te doen.
Dani_ schreef:Moet je even kijken op het forum van kattenplaza. Daar hebben veel mensen hun tuin afgezet, of een buitenren geplaatst. Er is een heel topic over, mét foto's en uitleg
GamblersCup schreef:Ik heb precies hetzelfde: nieuw huis, eindelijk een tuin, katten mogen wel in de tuin maar ik wil ze er niet buiten hebben om dezelfde redenen. Iemand hier heeft een cat fence, de electronische of een overhangend stuk gaas? Is dat compleet zo te kopen (het overhangende gaas, mijn katten krijgen geen halsband om) en waar? Ik krijg alleen buitenlandse firma's te zien...